Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


App till Facebook

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2011-07-21, 10:05 #1
niklasr niklasr är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Feb 2007
Inlägg: 43
niklasr niklasr är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Feb 2007
Inlägg: 43
Standard App till Facebook

Hej
Jag har börjat göra en applikation till Facebook och skulle vilja ha lite feedback. Jag har driftsatt en "dummy" dvs grafiken är där men inte funktionerna om man går till appen från den här sidan
http://www.facebook.com/apps/applica...03297833078853
Jag hade en CSS förut men tog bort den eftersom jag vill göra koden minimal och servern är google app engine. Funktionen ska bli att man laddar upp bilder och därefter gör en ny bild från flera typ som nedvikningsgubbar att man klistrar ihop oberoende bilder av ögon, näsa och mun till en ny gubbe. På något sätt måste jag alltså kunna konfiguera uppladdningarna till att veta om det är öga, näsa eller mun och funktion för att kunna beskära och skala bilderna så att resultatet blir proportioneligt. Jag hoppas idén går att förstå annars kan man kolla och hitta på annat, gärna bildbehandling. Detta är min första applikation till facebook och tänkt som en kul grej och vi kallar applikationen för Cyberfaze. Har ni konstruktiv kritik och/eller tips till hur man gör min facebookapplikation roligare så skriv gärna till mig.
MVH Niklas
niklasr är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Taggar
facebook, facebook connect, python, webbdesign


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:10.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017