Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


.NU - Vad är sanningen?

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2007-03-18, 10:13 #71
Danski Danski är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Jul 2005
Inlägg: 1 208
Danski Danski är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Jul 2005
Inlägg: 1 208
Tack jokkoapa och andra som har hört av sig med vänliga hälsningar... visste inte att folk hade någon aning om att jag var borta förän jag satte igång min telefon på nya zeeland igår. Journalisten ringde 2min innan jag sprang ur dörren i Sverige och har varit utan vettigt kommunikationsmedel sedan dess. Är på väg tillbaks till Sverige och sitter för närvarande på en bar i Hong Kong och dödar ofattbar lång mellanlandningstid.

Folket och ön Niue trollbinder en totalt, ser framimot att få återkomma dit så fort som möjligt igen. Vänligare folk kan knappast existera! Om någon känner för att klättra lite i palmträd och sätta upp accesspunkter med mig i sommar så bjuder jag på bira varje kväll

Att sätta upp en fond för utvecklingen av Niue har gått förbi mina tankar flertalet gånger men då blir frågan vem som ska stå som ansvarig mottagare. Min åsikt är att det måste vara någon från Niue och då hamnar problemet vid om man ska ha regeringen som mottagare, ambassadören, en privatperson, ett Niuebaserat företag eller någon annan.
Danski är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-03-18, 11:07 #72
fabians avatar
fabian fabian är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Jul 2004
Inlägg: 2 162
fabian fabian är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
fabians avatar
 
Reg.datum: Jul 2004
Inlägg: 2 162
En förening eller stiftelse?
fabian är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:37.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017