Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Vi söker en webbutvecklare

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-05-12, 17:36 #1
Tobias Barkskog Tobias Barkskog är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.
 
Reg.datum: Aug 2006
Inlägg: 1
Tobias Barkskog Tobias Barkskog är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.
 
Reg.datum: Aug 2006
Inlägg: 1
Standard Vi söker en webbutvecklare

Vi på QuickNet Webbyrå söker en utvecklare som förstår hur nätet fungerar och alltid har kundkontakten i fokus. Eftersom branschen utvecklas fort är det viktigt att du har ett stort intresse för ämnet och viljan att testa nya tekniker och funktioner. Jobbet innebär nära kontakt med våra kunder och därför ska du tycka om att både prata med och träffa människor.

Särskilda krav & kunskaper
Goda kunskaper och arbetserfarenhet av webbutveckling i Asp.Net (C#) MVC och MS SQL-Server är ett krav. Kunskaper i Windows Server är ett plus.

Det här gör vi
Vi hjälper våra kunder med bland annat hemsidor, internetbutiker, nyhetsbrev, sociala medier, webbannonsering och sökmotoroptimering. Vi använder oss både av egenutvecklade system samt verktyg byggda på öppen källkod. Våra kunder finns till stor del i Västerås men även i övriga landet. Du kommer jobba i ett team med lång erfarenhet av marknadsföring, kundservice och webb.

Det här är vi
Med ledorden ”Nära, trygg, personlig” är QuickNet marknadsledande i Västeråsområdet inom bredband och telefoni till företag. Idag är vi 19 anställda och har ca 3000 kunder i området. Målet för oss är att alltid vara i topp vad gäller produkter och tjänster för små och medelstora företags kommunikation via internet.

Så här söker du
Ansökan sker genom e-post till [email protected]

Om tjänsten
Tjänsten är på heltid på vårt kontor i Västerås.

Mer information
http://quicknet.se/2012/05/03/vi-sok...butvecklare-2/
Tobias Barkskog är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:48.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017