Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


minibikes.se

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2004-11-27, 01:06 #1
hyperflys avatar
hyperfly hyperfly är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: May 2004
Inlägg: 361
hyperfly hyperfly är inte uppkopplad
Flitig postare
hyperflys avatar
 
Reg.datum: May 2004
Inlägg: 361
Som sagt, minibikes.se - vad tycks?
hyperfly är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-11-27, 08:31 #2
N!cklas N!cklas är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Mar 2004
Inlägg: 865
N!cklas N!cklas är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Mar 2004
Inlägg: 865
+
Utseendemässigt snyggt.
Lättnavigerat

-
Kontakta oss bryter ut helt och öppnar nytt fönster. Jag fattar varför men...
Bilderna öppnas i popup - varför inte ha dem där "tummarna" är istället? Med tummarna under...?
En körning av texten i Word's rättstavning kommer att ge några rödmarkeringer och (tror jag) några gröna


Varför är det alltid lättare att se felen än det som är bra...?
N!cklas är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-11-27, 09:44 #3
DK Design DK Design är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Nov 2004
Inlägg: 49
DK Design DK Design är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Nov 2004
Inlägg: 49
Håller med ovanstående, sidan ser bra ut, lättnavigerad så det får du ett stort plus för, dock ill jag ge dig ett litet minus då kontakt öppnas i nytt fönster, men det är ju iofs en smaksak.
DK Design är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-11-27, 12:01 #4
hyperflys avatar
hyperfly hyperfly är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: May 2004
Inlägg: 361
hyperfly hyperfly är inte uppkopplad
Flitig postare
hyperflys avatar
 
Reg.datum: May 2004
Inlägg: 361
Citat:
Originally posted by DK Design@Nov 27 2004, 10:44
Håller med ovanstående, sidan ser bra ut, lättnavigerad så det får du ett stort plus för, dock ill jag ge dig ett litet minus då kontakt öppnas i nytt fönster, men det är ju iofs en smaksak.
Ska titta till det, så skönt när man får konstruktiv kritik. Kontaktsidan kommer att göras om lite under dagen,
så att det inte öppnas i nytt fönster direkt. Kommer få kontaktinformation och om man vill till supporten får man
trycka, då öppnas det dock ändå i nytt fönster. Men inte direkt.

Ska kolla till stavfel och liknande också, var lite stressad igår
hyperfly är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-11-27, 13:08 #5
Thomass avatar
Thomas Thomas är inte uppkopplad
Administratör
 
Reg.datum: May 2003
Inlägg: 3 901
Thomas Thomas är inte uppkopplad
Administratör
Thomass avatar
 
Reg.datum: May 2003
Inlägg: 3 901
Citat:
Originally posted by hyperfly@Nov 27 2004, 02:06
Som sagt, minibikes.se - vad tycks?
Bra design, bra domän, bra produkter, enda lilla minus är att du har en supportavdelning som ser ut som du får 1000 supportmail (klagobrev) per dag, det ger inget bra intryck i mina ögon, jag skulle nöjt mig med en emailadress, eller en helt vanlig kontaktform, ett fullfjädrat troubleticketsystem känns overkill i din butik, ser kunderna en emailadress blir dom trygga och vet att dom hanterar att komma i kontakt med säljaren.

Eller i alla fall ta bort "Prioritet" om du vill köra med perldesk.


Thomas
Thomas är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-11-27, 15:00 #6
hyperflys avatar
hyperfly hyperfly är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: May 2004
Inlägg: 361
hyperfly hyperfly är inte uppkopplad
Flitig postare
hyperflys avatar
 
Reg.datum: May 2004
Inlägg: 361
Citat:
Ursprungligen postat av Thomas
Citat:
Ursprungligen postat av hyperfly
Som sagt, minibikes.se - vad tycks?
Bra design, bra domän, bra produkter, enda lilla minus är att du har en supportavdelning som ser ut som du får 1000 supportmail (klagobrev) per dag, det ger inget bra intryck i mina ögon, jag skulle nöjt mig med en emailadress, eller en helt vanlig kontaktform, ett fullfjädrat troubleticketsystem känns overkill i din butik, ser kunderna en emailadress blir dom trygga och vet att dom hanterar att komma i kontakt med säljaren.

Eller i alla fall ta bort "Prioritet" om du vill köra med perldesk.


Thomas
Angående troubleticketsystemet så är det givetvis overkill, men jag köpte det i somras
och inte haft användning för det, så tänkte prova det.
Men det du säger får mig att fundera lite, men å andra sidan får man tro så då kanske.

Ska göra en avvägning av det iaf.
hyperfly är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-11-27, 16:02 #7
mypay mypay är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Aug 2004
Inlägg: 528
mypay mypay är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Aug 2004
Inlägg: 528
off topic

vilken ålder är en sån cykel tänkt för egentligen? den är 40-50cm hög antar jag.. men klarar 100kg
mypay är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-11-27, 16:42 #8
Thomass avatar
Thomas Thomas är inte uppkopplad
Administratör
 
Reg.datum: May 2003
Inlägg: 3 901
Thomas Thomas är inte uppkopplad
Administratör
Thomass avatar
 
Reg.datum: May 2003
Inlägg: 3 901
Citat:
Originally posted by hyperfly@Nov 27 2004, 16:00
Men det du säger får mig att fundera lite, men å andra sidan får man tro så då kanske. Ska göra en avvägning av det iaf.
Jo precis det var en reflektion bara med "enda lilla minus" före, det skall ju vara kul också att fixa och dona så jag förstår att du vill testa, jag försökte bara se på det i kundens ögon och hitta nån liten grej med förbättrings-potential i den i övrigt så positiva kritiken.

Även om produkten verkar tillsynes billig är det ju ändå endel pengar som skall fram så att kunden känner sig trygg är nog en förutsättning för att denne skall trycka beställknappen, det kan vara skillanden mellan att det är du eller nån av dina konkurenter som skeppar ordern tillsist. Få köper nog produkter i denna prisklass utan att kolla runt lite.

Även om det för oss med internetvana känns långt bort så kan jag tänka mej att det kommer finnas kunder som innan beställning kollar på din kontaktsida och då efter de få sekunder som den normale internetanvändare ger htmldokument innan uppfattningen är skapad, bedömer detta som för komplicerat och trycker på < knappen.

Dock tycker jag "Eller i alla fall ta bort "Prioritet" om du vill köra med perldesk." saken känns viktig, det passar inte alls in.


Thomas
Thomas är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-11-27, 20:21 #9
hyperflys avatar
hyperfly hyperfly är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: May 2004
Inlägg: 361
hyperfly hyperfly är inte uppkopplad
Flitig postare
hyperflys avatar
 
Reg.datum: May 2004
Inlägg: 361
Citat:
Ursprungligen postat av Thomas
Citat:
Ursprungligen postat av hyperfly
Men det du säger får mig att fundera lite, men å andra sidan får man tro så då kanske. Ska göra en avvägning av det iaf.
Jo precis det var en reflektion bara med "enda lilla minus" före, det skall ju vara kul också att fixa och dona så jag förstår att du vill testa, jag försökte bara se på det i kundens ögon och hitta nån liten grej med förbättrings-potential i den i övrigt så positiva kritiken.

Även om produkten verkar tillsynes billig är det ju ändå endel pengar som skall fram så att kunden känner sig trygg är nog en förutsättning för att denne skall trycka beställknappen, det kan vara skillanden mellan att det är du eller nån av dina konkurenter som skeppar ordern tillsist. Få köper nog produkter i denna prisklass utan att kolla runt lite.

Även om det för oss med internetvana känns långt bort så kan jag tänka mej att det kommer finnas kunder som innan beställning kollar på din kontaktsida och då efter de få sekunder som den normale internetanvändare ger htmldokumen innan uppfattningen är skapad, bedömer detta som för komplicerat och trycker på http://www.google.se/search?hl=sv&q=...a=lr%3Dlang_sv.

Dock tycker jag "Eller i alla fall ta bort "Prioritet" om du vill köra med perldesk." saken känns viktig, det passar inte alls in.


Thomas
mypay: är tänkt för alla åldrar, känner flera som är över 185cm långa och kör, så det ska inte vara några problem.
Kanske inte mest bekväma fordonet men ger desto större fartkänsla.

Absolut, det är ju en del pengar för kunden, så jag instämmer helt i det du skriver Thomas.
Ikväll eller senast inatt kommer supportsystemet att tas bort och ersättas av enkelt kontaktformulär eller kanske bara en emailadress, samt telefonnummer och lite information om företaget.
hyperfly är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-11-27, 20:57 #10
mypay mypay är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Aug 2004
Inlägg: 528
mypay mypay är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Aug 2004
Inlägg: 528
om man får åka på gata (och liknande) med dom så lär jag beställa en eller två st
mypay är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:48.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017