Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


OS-COMMERCE

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2004-09-28, 17:10 #11
Thomass avatar
Thomas Thomas är inte uppkopplad
Administratör
 
Reg.datum: May 2003
Inlägg: 3 901
Thomas Thomas är inte uppkopplad
Administratör
Thomass avatar
 
Reg.datum: May 2003
Inlägg: 3 901
Citat:
Originally posted by cornelii@Sep 28 2004, 13:41
Reklam för vad? oscommerce eller elitserien.nu eller vad har man nu gjort för fel? Om jag vill göra reklam för nått så finns det väl andra forum att posta i och vem gör reklam i forum! På phpportalen.net har man inte alla dessa fjantiga regler tex. Minst 31.4 inlägg innan man får lägga upp en webbplats för bedömning på "feedback"....grrr

Oj...nu gjorde reklam för phpportalen.net oxå, hemska mej!
Det är våra regler och dom följer vi, anser du det finns andra forum där reglerna passar dig bättre så är det ju bara att styra din webbläsare dit.

Ibland funkar reglerna perfekt och ibland är dom kanske inte så relevanta med dom fyller en funktion och vi gillar dom.

Thomas
Thomas är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-09-28, 17:19 #12
Jens Jens är inte uppkopplad
Administratör
 
Reg.datum: Jan 2003
Inlägg: 874
Jens Jens är inte uppkopplad
Administratör
 
Reg.datum: Jan 2003
Inlägg: 874
I ett forum där de flesta medlemmar består av egenföretagare är det klart att det förekommer reklam. Ca halva papperskorgen (dolt forum, 10% av alla inlägg på WN) är reklam. Det hade nog flerdubblats om det var tillåtet, och hur hade det sett ut i forumet Detta är inte cencur eller östblocksmentalitet som du tidigare påstått, det är moderatorer som ser till att reglerna följs och ser till att forumet fortsätter bli intressant.
Jens är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-09-28, 22:54 #13
cornelii cornelii är inte uppkopplad
Read Only
 
Reg.datum: Mar 2004
Inlägg: 65
cornelii cornelii är inte uppkopplad
Read Only
 
Reg.datum: Mar 2004
Inlägg: 65
[Reklam]Tja nu har denna tråd inte hjälp honom speciellt mycket men jag (min firma) kan naturligtvis installera och modda oscommerce åt dej till ett bra pris. [/Reklam]

Suck, min webbläsare inte bara inställd på webmasternetwork Och jag surfar faktiskt dit jag vill precis som många i världen, dock inte alla, får göra.

Jag trodde att information om en annan butikslösning än oscommerce kunde vara av intresse för honom men hade fel såklart.

Östblockesmentaliteten var en liknelse, en moderator ska granska ett inlägg mot honom eller hans företag. Det känns lite partiskt bara och kanske inte så sovjetiskt.
cornelii är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-09-28, 23:11 #14
MittAnvändarnamn MittAnvändarnamn är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Sep 2004
Inlägg: 5
MittAnvändarnamn MittAnvändarnamn är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Sep 2004
Inlägg: 5
Tack för era bud. Alla var bra. Tyvärr fick jag ett erbjudande av en gammal skolkamrat som bor i Indien. En universitetsutbildad Indisk programmerare för 70 kr/tim svart och 130 kr/tim med svensk faktura. Självklart kör jag vitt med en sån timkostnad. Jag kan återkomma med rapport om hans "skills" senare om det är någon här som är intresserad.

Tack ändå.
MittAnvändarnamn är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-09-28, 23:18 #15
cornelii cornelii är inte uppkopplad
Read Only
 
Reg.datum: Mar 2004
Inlägg: 65
cornelii cornelii är inte uppkopplad
Read Only
 
Reg.datum: Mar 2004
Inlägg: 65
Hejja indien men är dom bra på hockey då

OT: Mitt favvolag xxx vann lätt mot sm-mästarna idag
cornelii är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:51.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017