Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


301 funkar det?

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-08-27, 15:52 #1
John Adamss avatar
John Adams John Adams är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Jun 2012
Inlägg: 456
John Adams John Adams är inte uppkopplad
Flitig postare
John Adamss avatar
 
Reg.datum: Jun 2012
Inlägg: 456
Lightbulb 301 funkar det?

Hej Wnare, Jag har en liten fråga och vill så gärna att få svar på.

Alla siffror och exempel nedan är på hittade.

Låt oss säga att jag har 25 olika sidor/bloggar som är keyword reggade dvs köpenbilligspegeltillmotorcykel .se, domänen placeras på plats ett på google om man söker på köp en billig spegel till motorcykel.

Nu till min fråga, jag får in ett par unika besökare på mina sidor, ganska bra konvertering men, Jag vill helst starta ett varumärke, som till exempel, motorcy#keldelar .se och vill gärna att alla mina kunder som besöker mina sidor landar på motorcy#keldelar .se istället.

Hur är det med 301 redirect? skall jag göra en 301a på köpenbilligspegeltillmotorcykel .se startsida till motorcy#keldelar .se eller till motorcy#keldelar .se/speglar-till-mc ?

låt oss säga att det gamla domän får besökar även om kunden söker blaha till skoter, bör jag skapa en ny sida min min nya domän som heter /blaha-till-skoter och göra en 301a från den gamla under sidan till en ny under sida på den nya?

Hoppas att ni fick en idé om det jag vill åstadkomma med min fråga, fråga annars om något är oklar med detta

fyi

Alla domän och ex ovan är påhittade.

Mvh

Senast redigerad av John Adams den 2012-08-27 klockan 15:55 Anledning: rätta stavning
John Adams är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Taggar
301


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:54.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017