Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


E-handel och affärssystem

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2009-12-26, 01:43 #1
JB72 JB72 är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Dec 2008
Inlägg: 8
JB72 JB72 är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Dec 2008
Inlägg: 8
Tool E-handel och affärssystem

Hej!

Jag vill starta en e-handelsbutik av en ganska speciell produkt, och behöver webshop samt tillhörande affärssystem.

Antalet produkter är få, men butiken ska rikta sig till hela världen, så jag behöver ett system som är väl anpassat för internationell handel.

Jag vill lägga så lite tid som möjligt på administration, men tycker att det är en jungel av olika lösningar därute. Vad ska man välja?

Det jag behöver är:
1 - skräddarsydd webbutik med "2.0 look"
2 - Stöd för språk, valutor och kreditkort+paypal betalning
3 - Själva order- och leverans-hanteringen måste specialanpassas eftersom det kommer att krävas kopplingar till andra externa system via APIer, och en speciell typ av order.
4 - Det är bara ett fåtal produkter, och det kommer vara stora volymer av små ordrar i systemet
5 - Även butiken är lite speciell och kräver en del logik för att välja fram rätt produkter till användaren utifrån vissa förutsättningar. Detta måste specialanpassas.

Vill ha full integration med bokföring, affärsystem, affiliate hantering etc. Allt hostat på ett tryggt ställe hos ett företag som man kan veta finns kvar (många som erbjuder e-handel hosting är små fåmansföretag som jag ej vågar lita på)

Vad rekommenderar ni för typ av lösning?

Mottar gärna erbjudanden från personer som har stor erfarenhet av detta, och vill ta på sig jobbet att bygga systemet...
JB72 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 

Taggar
affärsystem, ehandel, webbutik


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:12.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017