Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Binero fel - varje dag

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2011-11-18, 14:49 #1
web2k web2k är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Nov 2011
Inlägg: 44
web2k web2k är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Nov 2011
Inlägg: 44
Standard Binero fel - varje dag

Tjena,

Har haft Binero länge... tycker jättemycket om Binero och kanske därför så tråkigt att det, för mig, blivit ett riktigt felhotell.

1.Har sedan starten haft mere eller mindre problem med DNS-pekningar, de fastnar inte och går inte igenom som de borde.

>Binero svara : Tyvärr ligger du på 1.0 och det är fel där men inte 2.0, men >eftersom du är betalande kunde sedan länge prioriterar vi inte dig utan de >nya som kommer. (förkortars Binerror resten av texten)

2.Har två konton Linux och windows... när jag låser en domän mot linux fungerar det, men inte mot windows. då måste jag ringa supporten.

> Binero svarar: Binerror!

3.Pekningar från en domän till en annan verkställs men syns inte i kontrollpanelen utan bara i deras "bakomsystem" så jag kan inte själv ta bort dessa...

> Binero svarar: Binerror!

4.Domänen som köps OCH betalas med kort reggas inte, ibland även efter flera dagars mailtrafik undrar de själva vad som gått fel.. men pengarna har de tagit...

> Binero svarar: Binerror!

5.Sturlande support, TREVLIG, men strulande där varje supportperson hela tiden verkar sträva efter att markera ärendet som stängt. de gånger jag har turen att komma till samma person som hanterat mitt ärende kan denne skylla på att han/hon "trodde" att någon annan skulle fixa problemet då hans/hennes arbetstid var slut....

> Binero svarar: Binerror!

6.Domänkontroll. Litar inte ett dugg på Binero längre när det gäller att de har koll på mina domäner. Får själv administrera och hålla koll trots att jag betalar för det.

> Binero svarar: Binerror!

7.Rättigheterna på samtliga mina domäner försvann på fredagen efter att någon där i supporten skulle låsa ett par domäner åt mig (eftersom kontrollpanelen 1.0 inte fungerar). Resultat.. alla besökare var tvugna att logga in.. Problemet åtgärdades på lördagen typ 13-15... Blev lovad återkoppling... väntar fortfarande ;-) 13 dagar sedan...

> Binero svarar: Binerror!

8.Beställde en massa domäner som de inte ens reggade. Kunde i 10 dagar gå in på andra ställen och köpa dessa.. Borde kanske gjort det, men dum och lojal som jag är.. så väntade jag på deras "prisade support"

> Binero svarar: Binerror!

9.Betalar fortfarande full pris för ett system som inte alls ger mig det jag borde få och jag väntar fortfarande på 2.0.. vad hände med den?

> Binero svarar: Binerror!

10.Försöker komma i kontakt med någon ansvarig

> Binero svarar: Binerror!

11.Skriver här på WN..

> Jag svarar: Jag inser att jag är lurad och godtrogen.. men jag orkar inte byta leverantör.. och de har ju varit så bra snyft ;-)
web2k är inte uppkopplad  
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:53.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017