Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Kan du mycket om finansiella appar?

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2015-05-01, 13:53 #1
Civas Civas är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Feb 2013
Inlägg: 14
Civas Civas är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Feb 2013
Inlägg: 14
Standard Kan du mycket om finansiella appar?

Jag håller på att fundera ut en tjänst/app som är en liknande tjänst som Tink, Smartbudget och Qapital m.m. Den kommer inte att vara en kopia på de tjänsterna, men bygger på samma tanke.

Det jag skulle behöva i detta läge är någon som är expert på och har goda kunskaper inom tekniken bakom. Jag tänker främst på hur det fungerar med att hämta och samla information om banktransaktionerna. Hur apparna gör, vad de använder för teknik och vad begränsningarna är?

Jag har grundläggande koll på läget med Bankid, och personliga koder m.m., men skulle behöva någon som på djupet förstår vad man kan göra och vad som är det smidigast sättet.

I steg ett så är det mer en konsultation jag rådgivning/bollplank som jag behöver. Beroende på vad jag får för svar så kan man tänka sig att samarbetet kan fördjupas/förlängas.

Återkom via PM om ditt timpris för konsultationen samt om du har några referenser som du har gjort som kan påvisa din kunskap inom området. Jag har F-skatt.

Om du har några frågor, tveka inte att kontakta mig via PM.
Civas är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:17.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017