Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Officiella Adrecord-tråden

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2011-05-13, 07:41 #11
Adrecords avatar
Adrecord Adrecord är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2010
Inlägg: 69
Adrecord Adrecord är inte uppkopplad
Medlem
Adrecords avatar
 
Reg.datum: Oct 2010
Inlägg: 69
Citat:
Ursprungligen postat av Revinc Visa inlägg
Hur lång tid ger ni annonsörer att godkänna transaktioner?

Har flera transaktioner som fortf. väntar på godkännande efter att 30-40 dagar gått.

Skall det ta mer än 30 dagar tycker jag ni får skriva uppskattad godkännande tid på programmens sidor, så att man har något att gå på i alla fall.
Hej Revinc!

Det varierar. De allra flesta annonsörer har 16 dagar på sig att godkänna transaktioner, de godkänns därefter automatiskt. Men vi har också annonsörer som har en godkännandetid på runt 30 dagar och uppåt då de har rutiner som gör att det är så.

Ditt önskemål om info om detta i programkatalogen (på programsidan) är bra och en självklarhet tycker jag. Vi har helt enkelt glömt att detta är bra info att visa och jag ska se till att det kommer upp nu under maj.

Har du funderingar kring specifik annonsör eller specifika transaktioner får du gärna maila mig på [email protected] för mer information och godkännandeprognos.

Tack för bra kritik! Vi vill så klart också ha en snabb godkännandeprocess och jobbar för att så ska vara så ofta som det är möjligt.

Mvh
Jonny Elofsson

Senast redigerad av Adrecord den 2011-05-13 klockan 07:52
Adrecord är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 

Taggar
adrecord, affiliate, affiliatenätverk, affiliateprogram


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 4 (0 medlemmar och 4 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:16.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017