Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Vill du jobba från ett varmare land i vinter?

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-09-29, 21:51 #1
clirres avatar
clirre clirre är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Nov 2005
Inlägg: 1 035
clirre clirre är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
clirres avatar
 
Reg.datum: Nov 2005
Inlägg: 1 035
Standard Vill du jobba från ett varmare land i vinter?

Hej,

För ett par år sedan åkte jag till Bali och jobbade i sex månader i samband med att jag startade upp mitt webbföretag. Häromdan sa jag upp mig (på riktigt) för att numera satsa på det till 100%. Allt började med sex månader i "paradiset" vilket för många var en självmotsägelse ("du var ju på semester?!") och det var en otrolig kick för mig personligen och för mitt företag.

Det enda jag inte gillade med resan var bristen på sällskap så nu kollar jag och Tore Friskopp upp hur många som skulle vara intresserade av att åka till ett varmt land (tex Thailand), hyra ett stort hus, förmodligen med pool och nära stranden, och en sjysst lina för att jobba tillsammans (men med egna uppdrag), nätverka, eventuellt samarbeta och bara ha roligt.

Det skulle i såna fall ske med start i januari och till april. Tanken är att varje person ska kunna stanna mellan 2 veckor till alla 4 månader.

Projektet ska vara självfinansierat och icke-vinstdrivande men bygger också på en del samarbete och viss arbetsfördelning.

Så, är du sugen på att koda under en palm i februari när dina vänner skrapar is från vindrutorna? Sugen på att kunna totalfokusera på dina sidor under denna tid? Har du möjlighet? Du har säkert frågor i alla fall!?
clirre är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:04.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017