Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Söka nyckelord-program

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2006-08-17, 13:23 #11
hubberts avatar
hubbert hubbert är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Dec 2004
Inlägg: 1 885
hubbert hubbert är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
hubberts avatar
 
Reg.datum: Dec 2004
Inlägg: 1 885
Citat:
quierys sökordet bör generera på ex
Jo det är just det där med bör (min fetstil i citatet) som är en liten hake.
De räknar väl enligt en skattning av marknadsandelen på Google i förhållande till de andra. Det förutsätter att sökningarna i Google följer samma mönster som andra sökmotorer. Tittar man exempelvis hur ofta det görs en sökning på Google i andra sökmotorer, så är det ett imponerade antal och jag tror inte alla som söker på Google verkligen vill veta mer om företaget, utan helt enkelt vill hitta sökmotorn google.
hubbert är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2006-08-17, 13:41 #12
Kajsa Kajsa är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2006
Inlägg: 99
Kajsa Kajsa är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2006
Inlägg: 99
Jag är helt enig med dig.. och det var kanske lite fel formulerat av mig i det första inlägget... men vi kan väl också bli eniga om att det är bättre än ingenting,-)? Är det någon som dock känner till var man kan få fatt på den exakta statistiken på antal quierys på ett visst ord på Google under en månad så vore jag väldigt intresserad av det. Men det finns inga officiella tal på det väl?

Det vi gör när vi gör sökordsanalys är att vi sammankör flera system som det finns tillgång till, både statistik som är gratis på nätet samt tjänster och statistik vi betalar för.. för att komma fram till så bra statistik som möjligt på ett specifikt sökord till en kund. Men det är ju en rätt komplicerad process som vår support går igenom varje gång, och det är ju inte det lättaste för en enskild att göra desvärre.
Kajsa är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:48.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017