Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Söker webmaster (asp)

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-03-02, 13:20 #1
Gustavs avatar
Gustav Gustav är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Jul 2005
Inlägg: 3 171
Gustav Gustav är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Gustavs avatar
 
Reg.datum: Jul 2005
Inlägg: 3 171
Standard Söker webmaster (asp)

Jag behöver en webmaster till två mindre företag med två relativt enkla hemsidor. Det gäller följande två webbsidor:

http://www.radslaellerkarlek.se/
http://www.medhjartat.se/

------------------

Eftersom varken Kerstin eller Jacky kan särskilt mycket om webbutveckling så har jag tagit på mig att hitta en lämplig webmaster. Jag letar efter dig som har följande kunskaper:

- HTML, CSS, osv (det gamla vanliga)

- Grundläggande kunskaper i något bildbehandlingsprogram, typ Photoshop. Jag letar inte efter någon designer, men du måste kunna göra enklare modifieringar i bildmaterial som du får att jobba med.

- Goda kunskaper i ASP. Andra språk är meriterande, men inget krav.

- Goda kunskaper i hur man hanterar ett webbhotellskonto. Vilka kontrollpaneler som används är för mig okänt. Men du måste kunna skapa nya mailkonton, peka om en domän, ändra dnsér eller annat som krävs i samband med drift av enklare webbsidor.

- Du ska även ha tidigare erfarenheter av Googles tjänster och då framför allt AdWords och Analytics. Grundläggande kunskaper inom SEO är meriterande. Din första uppgift kommer att bli att lägga upp ett Analytics-konto till radslaellerkarlek.se och att koppla det till ett redan befintligt AdWords-konto. Jag tror även att det i framtiden kommer att bli nödvändigt att omvandla beställningsformuläret som finns på webbsidan idag till en enklare kassa och e-butik.

------------------

För att sammanfatta det hela så letar jag efter dig som har breda kunskaper, men inte nödvändigtvis spjutspetskompetens inom något enskilt område.

300 kr exkl moms per timme med F-skatt. F-skatt är dock inte ett krav. Kerstin och Jacky befinner sig rent geografiskt i Stockholm. Men du behöver inte nödvändigtvis bo i närheten, utan kan jobba på distans.

------------------

Skicka CV och en presentation av dig själv till gustav{punkt}aberg{snabel}aidex{punkt}se OCH till bergman{snabel}ledningochutveckling{punkt}se . Döp ämnesraden till WEBMASTERNETWORK 2010.




Edit: Suck. Jag stavade fel i Bergmans e-postadress (är korrigerad nu). Alla mail till mig har dock kommit fram, så jag vidarebefordrar alla CV´n och svar till honom nu. Jag ber om ursäkt för att ingen av de som hört av sig har fått svar ännu.

Senast redigerad av Gustav den 2010-03-11 klockan 12:24
Gustav är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-03-11, 13:25 #2
Gustavs avatar
Gustav Gustav är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Jul 2005
Inlägg: 3 171
Gustav Gustav är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Gustavs avatar
 
Reg.datum: Jul 2005
Inlägg: 3 171
Edit2: Nu har jag vidarebefordrat mailen till Jacky. Alla som misslyckades med att ange WEBMASTERNETWORK 2010 i ämnesraden blir dock tvungna att mail igen. De mailen har drunknat bland nigeriabrev och erbjudanden om falska Rolex-klockor.
Gustav är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:03.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017