Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


byggfirma.eu

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2007-01-06, 18:55 #1
stefanhansson
Guest
 
Inlägg: n/a
stefanhansson
Guest
 
Inlägg: n/a
Hej


Säljer detta namn för 100 sek inkl moms + ev. ägarbytesavgift.


Tyvärr saknas statistik.


Vänligen skippa offtopic och icke tillhörande ämnet kommentarer.
  Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-01-06, 19:33 #2
fabians avatar
fabian fabian är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Jul 2004
Inlägg: 2 162
fabian fabian är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
fabians avatar
 
Reg.datum: Jul 2004
Inlägg: 2 162
Finns ett forum för Köp & Sälj av domännamn.
fabian är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-01-07, 00:28 #3
stefanhansson
Guest
 
Inlägg: n/a
stefanhansson
Guest
 
Inlägg: n/a
Låt moderatorerna göra sitt jobb. Kommentarar likt ovan ger absolut inget vinst eller intresse värde. Sedan att jag gjorde misstaget att lägga under fel flik blev enkelt åtgärdat av en moderator, så det gjorde ditt inlägg än mindre relevant.
  Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-01-07, 03:01 #4
1337pm 1337pm är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Jan 2005
Inlägg: 1 047
1337pm 1337pm är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Jan 2005
Inlägg: 1 047
Citat:
Originally posted by stefanhansson@Jan 7 2007, 00:28
Låt moderatorerna göra sitt jobb. Kommentarar likt ovan ger absolut inget vinst eller intresse värde. Sedan att jag gjorde misstaget att lägga under fel flik blev enkelt åtgärdat av en moderator, så det gjorde ditt inlägg än mindre relevant.
Intressevärde*
1337pm är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-01-07, 10:32 #5
stefanhansson
Guest
 
Inlägg: n/a
stefanhansson
Guest
 
Inlägg: n/a
Det är sällan det blir roligt att göra en affär på detta forum, detta då 90% av dem som rör sig här har en oerhört negativ inställning till allt. Man VILL som hitta nåt att gnälla och påpeka på. Har aldrig varit med om att läsa nåt i stil med "bra, positivt, kreativt, glad, glädjande". Det är oftare folk med åsikter som gnäller likt en gubbegårdspolis eller a'la luddtanten i tvättstugan, och dem kan jag förstå varför dem gnäller då inget händer i deras liv. Men jag trodde aldrig det om grabbar i 20-40 års åldern som har en blomstrande karriär som vd och entrepenör och livet vid sidan av skulle ha samma beteende som luddtanten i tvättstugan och gubbegårdspolis.

Ha en fortsatt trevlig dag mina herrar!
  Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-01-07, 11:36 #6
Seattlegrunges avatar
Seattlegrunge Seattlegrunge är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Nov 2003
Inlägg: 979
Seattlegrunge Seattlegrunge är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
Seattlegrunges avatar
 
Reg.datum: Nov 2003
Inlägg: 979
Jag har nog aldrig gnällt på detta forum tidigare, men nu är det för bövelen dags!
Stefanhansson, du skriver "Det är sällan det blir roligt att göra en affär på detta forum", men ändå försöker du dig på det!!! Varför måste jag fråga dig då?!?

Du skriver vidare; "Har aldrig varit med om att läsa nåt i stil med 'bra, positivt, kreativt, glad, glädjande'".
Då är det nog dags att öppna upp korkgluggarna eller använda skärmförstoraren som finns i de flesta OS.

Du säljer för övrigt två domäner för 100 SEK stycket, det är knappt man vill kalla det för affär! Big business är det iaf inte!

Nu fick jag gnälla lite jag också! Äntligen!!!
Seattlegrunge är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-01-07, 21:14 #7
stefanhansson
Guest
 
Inlägg: n/a
stefanhansson
Guest
 
Inlägg: n/a
Citat:
Originally posted by Seattlegrunge@Jan 7 2007, 12:36
Jag har nog aldrig gnällt på detta forum tidigare, men nu är det för bövelen dags
Stefanhansson, du skriver Det är sällan det blir roligt att göra en affär på detta forum, men ändå försöker du dig på det Varför måste jag fråga dig då??
Du skriver vidare; Har aldrig varit med om att läsa nåt i stil med bra, positivt, kreativt, glad, glädjande.
Då är det nog dags att öppna upp korkgluggarna eller använda skärmförstoraren som finns i de flesta OS.
Du säljer för övrigt två domäner för 100 SEK stycket, det är knappt man vill kalla det för affär Big business är det iaf inte
Nu fick jag gnälla lite jag också Äntligen
1. För att många besöker sidan som sysslar med domännamn och domänförsäljning och domänköp.

2. Det har jag ofta gjort, och du var beviset på att många fler gnäller än agerar.

3. Mitt pris på domännamn som jag vill sälja är väl ändå min och köparens ensak. Om du tycker priset är för högt eller för lågt har du valet att säga nej till affären.

Jo, du fick ju det.....grattis?
  Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-02-06, 20:29 #8
stefanhansson
Guest
 
Inlägg: n/a
stefanhansson
Guest
 
Inlägg: n/a
Är det ingen som har intresse att köpa domännamnet, är det för lågt satt för att anses som värt att köpa eller som en seriös affär?. Seriös är jag, men dålig affärsman tydligen.
  Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-02-07, 09:06 #9
melin melin är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Jul 2003
Inlägg: 1 396
melin melin är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Jul 2003
Inlägg: 1 396
Jag jobbade i en butik som sålde möbler ett tag.. second hand - mycket trevliga möbler måste jag säga

en dag hade vi fått in en bokhylla som vi tänkte vi skulle sätta ett relativt lågt pris på, för att snabbt få ut den

Det gick en vecka utan att någon så mycket som tittade på den.. då höjde vi priset, vi dubblade det

Dagen efter var den såld..


Kanske var det slumpen att en person som hade köpt till det billigare priset med kom in den dagen, eller var det så att en låg prislapp visar att om den inte är så intressant för oss - varför skulle den vara det för någon annan?

Nu gick jag off topic men det var i all välmening.. låga priser sätter lätt en stämpel om att varan inte är något att ha

och det påminner mig, jag ska maila Bob - saft och sylttillverkaren..
melin är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-02-07, 10:13 #10
1337pm 1337pm är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Jan 2005
Inlägg: 1 047
1337pm 1337pm är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Jan 2005
Inlägg: 1 047
Mer OT, men det där talas det om på vår utbildning, om hur man inte ska prisdumpa utan snarare packa/skylta om och höja priset. Dyrt = Bra kvalitet i många konsumenters hjärnor.
1337pm är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:36.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017