Kom ihåg mig?

Säljes - Sida med god inkomst - Godistavlingar.se

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2013-06-10, 22:29 #1
creny creny är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jun 2013
Inlägg: 7
creny creny är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jun 2013
Inlägg: 7
Green Flag Säljes - Sida med god inkomst - Godistavlingar.se

Vi säljer härmed vår tävlingssida Godistävlingar p.g.a att vi tillhandahåller ett flertal andra verksamhetsprojekt och tyvärr så räcker tiden inte till.

Godistävlingar startades hösten 2012 och har sedan dess vuxit för varje dag som gått. Sidan erbjuder godistävlingar, kampanjer, erbjudanden via partners och försäljning av ett tretal godisbrev som verkligen har visat sig vara väldigt uppskattat! Allt detta sker via hemsidan, Facebook & nyhetsbrev. Sidan innehar ett flertal inkomstkällor som gör tjänsten möjlig att framställa samtidigt som man även går i god vinst. Godistävlingar tjänar pengar från olika håll.

Inkomstkällor & intäkter (i nuläget):
Affiliate-program (Adsense, EuroAds & Adlantic) - 11 September 2012 - 10 juni 2013 - Ca 41 495 kr
Försäljning av Facebooktjänster till företag (Svenska likes via godistävlingar) - 11 september 2012 - 10 juni 2013 - Ca 11 000 kr
Försäljning av godisbrev 1 mars 2013 - 10 juni 2013: Ca 4300 kr
Sponsring/Annonsering: 11 September 2013 - 10 juni 2013 - Ca 1860 kr

Godistävlingars hemsida är kodad helt utav oss själva med HTML, HTML5, CSS & Javascript och väldigt många timmar är nedlagda på kvalité, SEO och andra marknadsföringssätt. Godistavlingar.se (hemsidan) är rankar t.ex topp 1 på sökord såsom *Godistävlingar * Godis tävlingar* *Godisbrev* *Vinn godis* m.m.

Försäljningen omfattar hela detta paket:
* Webbsidan Godistavlingar.se
* Facebooksidan Godis Tävlingar med ca 29 000 Svenska aktiva medlemmar
* All information, data, bilder, kontaktnät, e-post, administration, hantering osv
* Nyhetsbrev med över 3000 Svenska prenumeranter.
* Logotyp
* En kom igång text på 3 st A4 sidor i PDF-format

Hemsidan har sedan den startat haft totalt över 127944 besökare från Sverige och övriga Norden. Ca 500-1000 besökare per dag utan någon som helst annonsering, när vi länkar från FB-sidan kan det ibland komma upp till 2000 besökare.
Detta är verkligen något för dig som gilalr att hålla på med desas typer av Facebook/Rewardverksamheter.

PRIS: BUD!
Startbud: 6000 SEK
Lägg bud här på tråden. Budgivningen avslutas 18 juni 2013.
Betalning sker via banköverföring eller Payson.
creny är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-06-10, 22:30 #2
creny creny är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jun 2013
Inlägg: 7
creny creny är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jun 2013
Inlägg: 7
Citat:
Ursprungligen postat av creny Visa inlägg
Vi säljer härmed vår tävlingssida Godistävlingar p.g.a att vi tillhandahåller ett flertal andra verksamhetsprojekt och tyvärr så räcker tiden inte till.

Godistävlingar startades hösten 2012 och har sedan dess vuxit för varje dag som gått. Sidan erbjuder godistävlingar, kampanjer, erbjudanden via partners och försäljning av ett tretal godisbrev som verkligen har visat sig vara väldigt uppskattat! Allt detta sker via hemsidan, Facebook & nyhetsbrev. Sidan innehar ett flertal inkomstkällor som gör tjänsten möjlig att framställa samtidigt som man även går i god vinst. Godistävlingar tjänar pengar från olika håll.

Inkomstkällor & intäkter (i nuläget):
Affiliate-program (Adsense, EuroAds & Adlantic) - 11 September 2012 - 10 juni 2013 - Ca 41 495 kr
Försäljning av Facebooktjänster till företag (Svenska likes via godistävlingar) - 11 september 2012 - 10 juni 2013 - Ca 11 000 kr
Försäljning av godisbrev 1 mars 2013 - 10 juni 2013: Ca 4300 kr
Sponsring/Annonsering: 11 September 2013 - 10 juni 2013 - Ca 1860 kr

Godistävlingars hemsida är kodad helt utav oss själva med HTML, HTML5, CSS & Javascript och väldigt många timmar är nedlagda på kvalité, SEO och andra marknadsföringssätt. Godistavlingar.se (hemsidan) är rankar t.ex topp 1 på sökord såsom *Godistävlingar * Godis tävlingar* *Godisbrev* *Vinn godis* m.m.

Försäljningen omfattar hela detta paket:
* Webbsidan Godistavlingar.se
* Facebooksidan Godis Tävlingar med ca 29 000 Svenska aktiva medlemmar
* All information, data, bilder, kontaktnät, e-post, administration, hantering osv
* Nyhetsbrev med över 3000 Svenska prenumeranter.
* Logotyp
* En kom igång text på 3 st A4 sidor i PDF-format

Hemsidan har sedan den startat haft totalt över 127944 besökare från Sverige och övriga Norden. Ca 500-1000 besökare per dag utan någon som helst annonsering, när vi länkar från FB-sidan kan det ibland komma upp till 2000 besökare.
Detta är verkligen något för dig som gilalr att hålla på med desas typer av Facebook/Rewardverksamheter.

PRIS: BUD!
Startbud: 6000 SEK
Lägg bud här på tråden. Budgivningen avslutas 18 juni 2013.
Betalning sker via banköverföring eller Payson.
Hemsidan hittar ni på www.Godistavlingar.se
Trafikstatistik finns och se på: http://www.godistavlingar.se/firesta...051bc289073076
creny är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-06-10, 23:14 #3
creny creny är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jun 2013
Inlägg: 7
creny creny är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jun 2013
Inlägg: 7
KÖP NU PRIS: 15 000 kr
creny är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-06-10, 23:33 #4
Skinza.se Skinza.se är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2012
Inlägg: 154
Skinza.se Skinza.se är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2012
Inlägg: 154
STOR BLUFF! VARNING!
Läs mer här: http://bluffsidor.wordpress.com/
Skinza.se är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-06-11, 00:13 #5
gusti gusti är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Sep 2011
Inlägg: 137
gusti gusti är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Sep 2011
Inlägg: 137
Samtliga bilder är plockade från andra bloggar, enligt facebooksidan samt godistavlingar.se, så finns även en godisbutik, som inte går att nå.

Personer har klagat på att de inte fått sina vinster, och deras inlägg har blivit borttagna, och deltagarna har efter det blivit bannade från sidan.

Det har även påpekats för facebooksidans ägare att den typen av tävlingar de haft igenom tiderna inte är godtaget enligt facebooks regler, samt enligt lag, och även sådana inlägg har blivit borttagna.

Kort och gott, försäljning av sådan här bluff, borde vara olaglig.

Ni kan även läsa mer, på www.facebook.com/bluffsidor
gusti är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-06-11, 00:20 #6
gelkis avatar
gelki gelki är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Sep 2012
Inlägg: 8
gelki gelki är inte uppkopplad
Nykomling
gelkis avatar
 
Reg.datum: Sep 2012
Inlägg: 8
Josef som försöker att sälja hemsidan godistävlingar.se har även lurat annonsörer som har betalt och han har plockat bort annonser efter 1 vecka fast det var permanent köpta. Så han har blivit avstäng så han inte kan sälja mer likes via andra försäljningskällor, dessutom har hans affiliator kontrakt brutits när adLantic fick nys om att han bluffar både annonsörer och på facebook. Han heter Josef It**i och blir 16 år i år enligt vissa pålitliga källor. Så ja en Stark varning för honom borde man utfärda omgående. Jag har följt den kille sedan 2 månader tillbaka och kan bara bekräfta att han är ett stort skämt! En mindre roligt skämt dock för de personer som blivit drabbade. Jag hoppas verkligen att vi kan få slut på hans poppande webbplatser.
gelki är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-06-11, 00:37 #7
creny creny är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jun 2013
Inlägg: 7
creny creny är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jun 2013
Inlägg: 7
Citat:
Ursprungligen postat av gelki Visa inlägg
Josef som försöker att sälja hemsidan godistävlingar.se har även lurat annonsörer som har betalt och han har plockat bort annonser efter 1 vecka fast det var permanent köpta. Så han har blivit avstäng så han inte kan sälja mer likes via andra försäljningskällor, dessutom har hans affiliator kontrakt brutits när adLantic fick nys om att han bluffar både annonsörer och på facebook. Han heter Josef It**i och blir 16 år i år enligt vissa pålitliga källor. Så ja en Stark varning för honom borde man utfärda omgående. Jag har följt den kille sedan 2 månader tillbaka och kan bara bekräfta att han är ett stort skämt! En mindre roligt skämt dock för de personer som blivit drabbade. Jag hoppas verkligen att vi kan få slut på hans poppande webbplatser.
Du är mer än ett skämt, du är en besvikelse i denna planet.
Jag kan inte mer än skratta åt dig som förföljer en grabbs liv i två månader.
Dina påhopp stämmer inte alla och jag köper de inte ens för 5 ynka ören!
Jag sålde ett tvåtal annonsplatser till företag, ja det gjorde jag men dock så var dessa aldrig permanenta och tyvärr så missupfattade annonsören detta och inget jag kan berättade hur det egentligen var och löste det med honom så kom inte och snacka en massa bullshit för du kommer ingen vart i alla fall med ditt jippo.
Jag brinner för webbutveckling och detta är utan tvekan absolut inget du kan stoppa mig för, så länge jag sköter min business och tjänar en otroligt massa pengar på't kommer jag alltid att härja med mina webbplatser. Om du inte gillar så skit it och bry dig, hatare kommer det alltid att finnas .
Tattare
creny är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-06-11, 00:44 #8
gelkis avatar
gelki gelki är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Sep 2012
Inlägg: 8
gelki gelki är inte uppkopplad
Nykomling
gelkis avatar
 
Reg.datum: Sep 2012
Inlägg: 8
Citat:
Ursprungligen postat av creny Visa inlägg
Du är mer än ett skämt, du är en besvikelse i denna planet.
Jag kan inte mer än skratta åt dig som förföljer en grabbs liv i två månader.
Dina påhopp stämmer inte alla och jag köper de inte ens för 5 ynka ören!
Jag sålde ett tvåtal annonsplatser till företag, ja det gjorde jag men dock så var dessa aldrig permanenta och tyvärr så missupfattade annonsören detta och inget jag kan berättade hur det egentligen var och löste det med honom så kom inte och snacka en massa bullshit för du kommer ingen vart i alla fall med ditt jippo.
Jag brinner för webbutveckling och detta är utan tvekan absolut inget du kan stoppa mig för, så länge jag sköter min business och tjänar en otroligt massa pengar på't kommer jag alltid att härja med mina webbplatser. Om du inte gillar så skit it och bry dig, hatare kommer det alltid att finnas .
Tattare
Nu är det så att jag har BEVIS för detta.
Det har jag alltid innan jag gör ett utlägg, som är så pass allvarlig.
Dessa bevis kommer jag att lägga ut i min egna forum då jag vill hålla tonen på rätt nivå på wn.
gelki är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-06-11, 00:46 #9
Skinza.se Skinza.se är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2012
Inlägg: 154
Skinza.se Skinza.se är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2012
Inlägg: 154
Citat:
Ursprungligen postat av creny Visa inlägg
Du är mer än ett skämt, du är en besvikelse i denna planet.
Jag kan inte mer än skratta åt dig som förföljer en grabbs liv i två månader.
Dina påhopp stämmer inte alla och jag köper de inte ens för 5 ynka ören!
Jag sålde ett tvåtal annonsplatser till företag, ja det gjorde jag men dock så var dessa aldrig permanenta och tyvärr så missupfattade annonsören detta och inget jag kan berättade hur det egentligen var och löste det med honom så kom inte och snacka en massa bullshit för du kommer ingen vart i alla fall med ditt jippo.
Jag brinner för webbutveckling och detta är utan tvekan absolut inget du kan stoppa mig för, så länge jag sköter min business och tjänar en otroligt massa pengar på't kommer jag alltid att härja med mina webbplatser. Om du inte gillar så skit it och bry dig, hatare kommer det alltid att finnas .
Tattare
Och alla bluffsidor och påhittade tävlingar?
Skinza.se är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-06-11, 00:47 #10
Skinza.se Skinza.se är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2012
Inlägg: 154
Skinza.se Skinza.se är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2012
Inlägg: 154
Citat:
Ursprungligen postat av gelki Visa inlägg
Nu är det så att jag har BEVIS för detta.
Det har jag alltid innan jag gör ett utlägg, som är så pass allvarlig.
Dessa bevis kommer jag att lägga ut i min egna forum då jag vill hålla tonen på rätt nivå på wn.
Skicka gärna dessa bevis som ett PM.
Skinza.se är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:02.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017