Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


epassporte, någons om kör det?

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2007-10-25, 21:19 #1
Tetsou Tetsou är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Nov 2005
Inlägg: 18
Tetsou Tetsou är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Nov 2005
Inlägg: 18
Hej!

Jag försökte för några dagar sedan registrera mig på epassporte, i deras instruktioner står det att dom lägga en "pending charge" på ens visa kort och man ska ta reda på hur mycket den summan är på.

Jag ringde till min bank (SEB) och dom påstår att det inte ligger något där.

Kontaktade epassports support, och efter ett par dagar fick jag ett svar som inte alls hjälpte mig vidare.. har nu skrivit ett till mail till dem och hoppas på att det ska lösa sig.. men gud vilken tid det tar för dom att svara?

Någon som kör med epassporte som också upplever det som "en smula" oseriöst? Får ni snabba svar från deras support? Hade ni problem vid registrering?

//tets
Tetsou är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-10-25, 21:29 #2
teddyjohan teddyjohan är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Oct 2007
Inlägg: 365
teddyjohan teddyjohan är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Oct 2007
Inlägg: 365
Har haft problem med både PayPal och ePassporte till och från, och ibland fungerar det felfritt...kan dock säga att båda är i högsta grad seriösa såvitt jag vet. Men ibland strular det rejält. Men det kanske bara är...språkbarriären?
teddyjohan är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-10-26, 13:57 #3
Martins Martins är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Aug 2006
Inlägg: 26
Martins Martins är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Aug 2006
Inlägg: 26
Epassporte fungerar väldigt bra för snabba överföringar mellan epass konton, många affliate program betalar via just Epassporte, ofta inom en speciell genre av sidor..

Dock så har det förekommit hackningar av konton på den senaste tiden. Och epass fungerar ju inte direkt som din privata bank, som ersätter dig om någon kapar ditt konto utan de epass anser att det är ditt problem, det är nackdelen, så jag har aldrig mer 2000-3000$ där.

Att räkna med svar från epassporte kan man nästan glömma, tog mig 4 månader att få ett svar via email...sux

Om du behöver hjälp att skaffa ett konto, så kanske jag kan vara till hjälp! Det går att få det gratis!

Trevlig Helg



Citat:
Originally posted by Tetsou@Oct 25 2007, 21:19
Hej
Jag försökte för några dagar sedan registrera mig på epassporte, i deras instruktioner står det att dom lägga en pending charge på ens visa kort och man ska ta reda på hur mycket den summan är på.
Jag ringde till min bank (SEB) och dom påstår att det inte ligger något där.
Kontaktade epassports support, och efter ett par dagar fick jag ett svar som inte alls hjälpte mig vidare.. har nu skrivit ett till mail till dem och hoppas på att det ska lösa sig.. men gud vilken tid det tar för dom att svara?
Någon som kör med epassporte som också upplever det som en smula oseriöst? Får ni snabba svar från deras support? Hade ni problem vid registrering?
//tets
Martins är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:42.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017