Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Ehandlare i malmö som vill ha avlastning?

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-10-11, 15:25 #1
Advocacy Advocacy är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Aug 2010
Inlägg: 759
Advocacy Advocacy är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Aug 2010
Inlägg: 759
Standard Ehandlare i malmö som vill ha avlastning?

Hej,

Jag tänkte höra mig för om det finns någon ehandlare i Malmö med omnejd som behöver lite avlastning, förslagsvis halvtid?

Jag driver själv en relativt ny shop (vintagepunktse), samt pysslar med lite annat inom domän/webb i eget AB, men känner mig sugen på att hjälpa andra butiker. Dels för att dryga ut kassan men även för att möta likasinnade som jobbar med detta, samt att få lite omväxlande arbetsuppgifter.

Jag har lite sinne för design och html/css, är intresserad av konvertering/optimering, jag har lagererfarenheter från tidigare jobb och mitt senaste fasta jobb (förutom eget bolag) var på ett av de större bettingbolagen i Sverige.

Vad jag erbjuder är lite av en allt-i-allo, jag har inga problem med att nöta orderplock (välkommet avbräck från detta ständiga datorsittande) och jag ÄLSKAR att lyssna och tala om allt som har med ehandel att göra. Jag är väldigt lätt att komma överens med, är ärlig och arbetsvillig.

Om det låter intressant så får du mycket gärna höra av dig, så kan jag berätta mer om mig själv. Jag bor mitt i stan och kan alltid träffas över en lunch för vidare samtal.

Vänliga Hälsningar
Peter
[email protected]
0734-036296
Advocacy är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:27.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017