Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


vBulletin licens säljes, ägd

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2007-08-20, 11:28 #1
joomlajons avatar
joomlajon joomlajon är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Aug 2006
Inlägg: 8
joomlajon joomlajon är inte uppkopplad
Nykomling
joomlajons avatar
 
Reg.datum: Aug 2006
Inlägg: 8
Hej,

Tänkte göra mig av med min vBulletin licens. Den är ägd och precis uppdaterad för ytterligare ett år med uppdateringar så den är valid till 27 augusti 2008 med uppdateringar, licensen är ägd för att tydligt understryka detta faktum.

Trots den usla dollarkursen vill jag ha 1100 svenska kronor. Detta då privatpersoner även debiteras en skatt när man köper vbulletin. Så med dagens usla kurs så kostar det lite drygt 1400 kronor att köpa. Dvs att totala priset vid köp från vbull är drygt 200 dollar.

300 kronor är 300 kronor, om dollarn går upp lite så blir det ännu bättre

När jag har pengarna så för jag över licensen, för jag har tyvärr inga tjänster anslutna som håller pengar i limbo och dylikt utan ett konto i swedbank. Ni kan maila mig på

internet snabelapa jonvision punkt info

Jag jobbar kväll så jag kollar tyvärr inte primetime utan night time. Jag måste inte sälja den så jag tänker inte justera priset mer, har du företag så föreslår jag att du köper direkt från vbulletin då du slipper skatten. Men om du vill ha den så finns den här till ett helt ok pris

Tack för mig,

Jon
Bifogade bilder
Filtyp: jpg post-26-1187602085.jpg (30.1 KB, 0 visningar)
joomlajon är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:55.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017