Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Vill du jobba från ett varmare land i vinter?

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-11-29, 13:58 #121
clirres avatar
clirre clirre är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Nov 2005
Inlägg: 1 035
clirre clirre är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
clirres avatar
 
Reg.datum: Nov 2005
Inlägg: 1 035
Nu var det ett tag sen vi skrev själva här i tråden men det kan vara värt att uppdatera. Kul att fler hittar hit och är intresserade!

Vi kommer, som ni skriver, att strunta i att försöka boka hemifrån då det blir dyrt svårt och omständigt. Istället åker jag och Tore ner i förväg och ser ut boende. Det blir därmed förmodligen billigare, mer flexibelt (man kan i princip bestämma sig i februari och åka ner dagen efter) och mindre stressigt för oss.

Projektet är hursomhelst i allra högsta grad levande, frågan är nog snarare hur många vi blir. I dagsläget är sex personer bokade och cirka 15 därtill intresseanmälda.

...och självklart ser vi till att ha en fest!
clirre är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-12-05, 23:04 #122
7AAA7 7AAA7 är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Nov 2010
Inlägg: 50
7AAA7 7AAA7 är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Nov 2010
Inlägg: 50
Citat:
Ursprungligen postat av clirre Visa inlägg
Nu var det ett tag sen vi skrev själva här i tråden men det kan vara värt att uppdatera. Kul att fler hittar hit och är intresserade!

Vi kommer, som ni skriver, att strunta i att försöka boka hemifrån då det blir dyrt svårt och omständigt. Istället åker jag och Tore ner i förväg och ser ut boende. Det blir därmed förmodligen billigare, mer flexibelt (man kan i princip bestämma sig i februari och åka ner dagen efter) och mindre stressigt för oss.

Projektet är hursomhelst i allra högsta grad levande, frågan är nog snarare hur många vi blir. I dagsläget är sex personer bokade och cirka 15 därtill intresseanmälda.

...och självklart ser vi till att ha en fest!
haha sjukt! Varit inne på din personliga för något år sedan och läst om din thairesa m.m.

Vart bor TS? Sthlm om ja minns rätt?

Tränar MT här i GBG och ska till Thailand om jag lyckas i början av nya året!
Uppdatera gärna med varit ni kommer vara så kommer jag gärna och hälsar på OM jag lyckas ta mig dit under den period ni är det så att säga!

Inspererande att se folk som är drivna inom webbutveckling och träna så hårt i MT samt tar steget att bara dra iväg någonstans under vintern!

Fick jag det sagt!

PEACE!
7AAA7 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-12-06, 09:31 #123
senzeis avatar
senzei senzei är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Nov 2006
Inlägg: 226
senzei senzei är inte uppkopplad
Medlem
senzeis avatar
 
Reg.datum: Nov 2006
Inlägg: 226
Ugh. Varför kunde jag inte ha läst denna tråd för 1 år sedan?
Har ju det perfekta jobbet och allt, dock blir jag farsa om ngn månad. Karma minus 1000 genom att åka, men man är bra sugen
senzei är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-12-06, 11:18 #124
fabians avatar
fabian fabian är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Jul 2004
Inlägg: 2 162
fabian fabian är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
fabians avatar
 
Reg.datum: Jul 2004
Inlägg: 2 162
Citat:
Ursprungligen postat av senzei Visa inlägg
Ugh. Varför kunde jag inte ha läst denna tråd för 1 år sedan?
Har ju det perfekta jobbet och allt, dock blir jag farsa om ngn månad. Karma minus 1000 genom att åka, men man är bra sugen
För att den inte fanns för ett år sedan :P
fabian är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-12-06, 17:16 #125
clirres avatar
clirre clirre är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Nov 2005
Inlägg: 1 035
clirre clirre är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
clirres avatar
 
Reg.datum: Nov 2005
Inlägg: 1 035
Tore bor på Malta och jag bor i Stockholm. Vi kommer att bo i Hua Hin med omnejd och jag ska personligen försöka leta upp en thaiboxningsklubb där.

Förra gången jag jobbade därifrån tränade jag på ett gym 2x2h om dagen, 6 dagar i veckan. Jag gjorde det bara i 1½ månad men många var där i flera månader...Detta var i Rawai och jag åker eventuellt dit efter projektets slut.

Det är nog troligt att detta blir av nästa år också så ni som är sugna bör ha det i åtanke till nästa vinter också!
clirre är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-12-07, 00:04 #126
7AAA7 7AAA7 är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Nov 2010
Inlägg: 50
7AAA7 7AAA7 är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Nov 2010
Inlägg: 50
Citat:
Ursprungligen postat av clirre Visa inlägg
Tore bor på Malta och jag bor i Stockholm. Vi kommer att bo i Hua Hin med omnejd och jag ska personligen försöka leta upp en thaiboxningsklubb där.

Förra gången jag jobbade därifrån tränade jag på ett gym 2x2h om dagen, 6 dagar i veckan. Jag gjorde det bara i 1½ månad men många var där i flera månader...Detta var i Rawai och jag åker eventuellt dit efter projektets slut.

Det är nog troligt att detta blir av nästa år också så ni som är sugna bör ha det i åtanke till nästa vinter också!
Okey, låter fint. De flesta vännerna har kört på keatkhamtorn ca 45min utanör bangkok vet att jag ska testa det iallafall.

Har ni räknat ut på ett ungafär hur mycket man ska punga ut per månad?

Bra o veta vart ni ska, hör säkerligen av mig så fort jag får reda på när jag kan åka.

Gött att det blir fler tillfällen, om det inte löser sig i tid så kan man ju planera inför nästa år!

HÖRS!
MVH
7AAA7 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-12-07, 01:51 #127
pilzeckers avatar
pilzecker pilzecker är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Sep 2007
Inlägg: 44
pilzecker pilzecker är inte uppkopplad
Nykomling
pilzeckers avatar
 
Reg.datum: Sep 2007
Inlägg: 44
Finns MT klubb i centrala Hua Hin. Skall se om jag kan hitta några priser.

Edit: http://www.wt-thailand.com/ enda jag hittade, verkar dck inte finnas några priser

Senast redigerad av pilzecker den 2010-12-07 klockan 02:01
pilzecker är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-12-07, 11:29 #128
twaster
Guest
 
Inlägg: n/a
twaster
Guest
 
Inlägg: n/a
Själv ska jag ner nu i december och träna på Rawai Muay Thai i en månad. Ska bli trevligt.

Lite synd man inte kan komma loss ett tag och åka ner med och och göra en massa roliga projekt.
  Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-12-07, 15:59 #129
clirres avatar
clirre clirre är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Nov 2005
Inlägg: 1 035
clirre clirre är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
clirres avatar
 
Reg.datum: Nov 2005
Inlägg: 1 035
Det var Rawai jag tränade på 2008, riktigt bra gym men 90% falang (inte nödvändigtvis något negativt) och en hel del tjat om privatträning (det är så tränarna tjänar extrapengar) men alltsomallt ett bra gym. Trevligt område också!
clirre är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:32.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017