Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Flashutvecklare och webbdesigner till Locomotiv

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2007-02-02, 10:56 #1
vinterdan vinterdan är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.
 
Reg.datum: Feb 2007
Inlägg: 1
vinterdan vinterdan är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.
 
Reg.datum: Feb 2007
Inlägg: 1
Erfaren och engagerad flashutvecklare
Vi erbjuder spännande uppdrag och möjligheten att få en övergripande roll med ansvar för all flashproduktion på byrån. Du kommer att få vara med under idéarbetet och bidra med infallsvinklar som gör att idéerna kan förverkligas på bästa möjliga sätt.
Du är en fena på ActionScript 2 och har god känsla för rörlig grafik. Du har givetvis ett stort allmänt intresse för Internet som medium och försöker hela tiden utveckla dig inom området.

Skicka din ansökan med personligt brev, CV samt portfolio till [email protected]. Frågor? Ring Sofia Weman på 0733–36 80 95!


Rutinerad webbdesigner
Vi söker en erfaren och initiativrik webbdesigner med god formkänsla och bred kunskap inom frontend-programmering.
Du behärskar Photoshop, XHTML, CSS, Illustrator och JavaScript. Din huvudsakliga uppgift blir att utveckla starka visuella gestaltningar av idéerna. Det innebär att du kommer att jobba nära våra kreatörer.

Skicka din ansökan med personligt brev, CV samt portfolio till [email protected]. Frågor? Ring Sofia Weman på 0733–36 80 95!

Om byrån
På Locomotiv gör vi reklam som både skapar försäljning och bygger varumärket. Fokus skiftar från kund till kund. Vi jobbar med såväl Internet som traditionella media, butik och events.

Bland våra uppdragsgivare finns bland annat Ahlgrens bilar, Lectus Sängar, Frödinge, Milko, Scan, Sony Ericsson, Sony BMG och Åbro. Idag är vi 38 medarbetare som sitter på Kungsgatan 9 i Stockholm.
vinterdan är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:01.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017