FAQ |
Kalender |
![]() |
#81 | ||
|
|||
Medlem
|
Ställer mig i kön bakom Jesper
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag har fortfarande 4 invites kvar. Så vill ni ha en så skicka förnamn, efternamn och email i ett PM till mig.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Då var mina slut.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Ok jag vill ha en invite också så om nån får en till övers så PM:a mig
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |||
|
||||
Medlem
|
Vilket sminkat lik, riktigt vackert skal och grym teknik... men ruttet innehåll.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Sitter med 4st kvar jag också.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Kan nån säga till mig så fort det finns lite hockey eller kampsport att se på?
![]() Till dess håller jag mig ifrån skiten. Antingen har jag missat den viktiga menyn eller så är joost kass. ![]() Men najs att det sänds i sån grym upplösning etc. Riktigt bra kvalitet och det har säkert helt makalösa potential, men tjänsten går i dagsläget inte att roa sig med i mer än en kvart om man frågar mig. Detta kan fungera som ett litet plåster till alla som skriker efter invites. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag blev oväntat missnöjd får jag säga. Har haft ögonen på projektet i ett par månader och byggt upp lite förväntningar antar jag men jag blev faktiskt besviken på bildkvaliten. Programinnehållet var ju inte heller så mycket att hurra för men det lär ju komma senare.
Det jag verkligen störde mig på var reklamen och alla småbuggar, bara en sån sak som att min dator stängde av skärmen stup i kvarten även fast jag var i fullskärmsläge var mäkta irriterande. Sen tycker jag ärligt talat det borde kunna utveckla konceptet lite mer med mer interaktion etc! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Satt på 2mbit när jag testade programmet. Menyerna gick knappt att öppna, hela applikationen i sig buggade. Ibland fungerade det. Och när man hade valt ett tvprogram öppnades ibland en informationsbox om tvprogrammet, där man kunde gå vidare.
Så när jag då äntligen hade lyckats välja ett tvprogram att se på, stod den och laddade i 2 minuter. Sen kom det upp att programmet inte var tillgängligt. Detta hände för tre program. Tillslut lyckades ett program ladda. Hackade lite. Men gick att se på 10 sekunder i taget. En kille som pratade om att Sverige har hundra ord för snö ;|. Refererade väl till samiska men ändå. Har dessutom hört att även det är ett osant rykte. Problemet var att det klippet varade i ungefär 30 sekunder, sen stannade det och startade om. Visade alltså inte hela programmet, verkar ha varit någon bugg med streamingen. Mina förhoppningar var rätt höga. Det kommer bli riktigt grymt om de någon gång i framtiden når upp till dem ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|