FAQ |
Kalender |
![]() |
#81 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
#82 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
#83 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hur går det för er egentligen? Min sida segar järnet, jag kommer inte in på ftp´n och börjar bli allmänt less! Enligt ett inlägg på erat eget forum skulle de nya servrarna komma den 15e September, har dessa installerats ännu?!
|
||
![]() |
![]() |
#84 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Då åtminstone en av de ansvariga varit inne och svarat på andra inlägg här sedan ovanstående problem togs upp så kunde han ge något svar på detta tycker jag...., ytterligare en anledning till att inte använda små, svenska webbhotell =)
![]() |
#85 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Har själv min sida på ett mindre webbhotell, bättre upptid och service än man ens kan drömma om. |
|||
![]() |
![]() |
#86 | ||
|
|||
Nykomling
|
Någon som vet hur det går för dem? Min sida på deras server var nere hela dagen igår och idag är även deras sida nere.. :S
|
||
![]() |
![]() |
#87 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#88 | ||
|
|||
Medlem
|
Se att Kjette är inne här och läser, kanske kommer vi få ett svar om vad som händer snart?
|
||
![]() |
![]() |
#89 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hoppas mejlen jag skickade igår kommer fram, deras svar, om dom svarat.
|
||
![]() |
![]() |
#90 | ||
|
|||
Nykomling
|
Fixa fixa. Jag vill handla... har skickat mail, men inge svar=/
|
||