FAQ |
Kalender |
![]() |
#81 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tror de flesta av oss leverantörer råkar ut för DDoS från och till - i alla fall någon eller några gånger per år. Med undantag av Patrikweb (hade en diskussion om detta med honom tidigare) - så tror jag alla kan hålla med om att det finns massor att göra - men är attacken tillräckligt stor så är det svårhanterligt och mer eller mindre omöjligt att garantera att det inte kommer hända.
Skönt att det löste sig för er. |
||
![]() |
![]() |
#82 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
chjrules: Så var det för mig för två år sedan då jag använde Binero, då dog mina sidor några minuter varje dag just vid midnatt.
|
|||
![]() |
![]() |
#83 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
htiawe: Inte helt omöjligt så kan det ha varit samma sak för dig. Att tillägga gäller detta Binero 1.0 - i det nya systemet så är risken betydligt mindre att man ska dra för mycket resurser i och med att lastbalanseringen mångdubblar det totala antalet processer. |
||
![]() |
![]() |
#84 | ||
|
|||
Nykomling
|
Detta har pågått sen långt innan jag la upp cronjobbet. Jag har kontaktat supporten upprepade gånger angående detta men de har inte kunnat lösa situationen. Det skumma är att jag bara kör en vanlig wordpress sida.
|
||
![]() |
![]() |
#85 | ||
|
|||
Nykomling
|
Suck nu går det segt igen
![]() |
||
![]() |
![]() |
#86 | ||
|
|||
Nykomling
|
dåligt att det intefinns det ingen uppföljning på mailen,
mailar man ang nått ärende så får man svar helt utan den frågan man ställt sen tebax in mail gröten och leta vilken fråga man ställt denna gång. Kontrollpanelen är seg som sirap numera, vissa tider på dygnet tar det 7 sek att bläddra mellan sidorna på kontrollpanelen. funderar på att byta till Levonline... några förslag? |
||
![]() |
![]() |
#87 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
#88 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag vet att Loopia får mycket skit här pÅ WN, men jag kan rekommendera dem.
Har både Binero och Loopia och är mycket nöjd med båda. Har dem för olika ändamål, Binero .net och för sidor med mycket bilder etc som tar plats och Loopia för bloggar etc där jag ofta pillar i databas/DNS pga olika orsaker och där är Loopias kontrollpanel så mycket bättre. Överlag så har Loopia varit stabilare på sistone jämfört med Binero som segat på sig rejält på slutet. Det går lite i vågor känns det som. |
||
![]() |
![]() |
#89 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Hur kan det gå segt på Binero? Har inte dom lastbalansering? Eller det går kanske går segt på windows kontot?
|
|||
![]() |
![]() |
#90 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag har inte upplevt att Binero är segt (till skillnad från Loopia) men däremot har även jag märkt av korta nertider på en minut eller liknande utan att något driftsproblem registrerats och det beror garanterat INTE på någon överbelastning för egen del.
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2010-09-11 klockan 16:12 |
||
![]() |
Stängt ämne |
|
|