Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Någon som känner till Rosemagruppen?

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2007-03-28, 18:28 #71
melin melin är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Jul 2003
melin melin är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Jul 2003
Citat:
Ursprungligen postat av Johan H
Citat:
Originally posted by -Tusse@Mar 28 2007, 16:19
Citat:
Ursprungligen postat av melin
tror inte dom blir publicerade... hon inser att hon gjort fel och vi lär nog inte höra så mycket mer nu
Joo jag kommer att kommer att komma ut med en riktig ursäkt till Micke, jag har läst alla mail och i många mail har jag nu förstått att det verkligen inte var han utan mailen har som sagts gått om varandra med fel Micke men då i några fall hans mail där han skriver att han inte förstår vad jag pratar om därav att jag skrev att han hade fler mailadresser.
Jag ber 1000 ggr om ursäkt för att jag har varit oförskämd och ohövlig och även barnslig nu när jag har facit i handen och ber alla andra om ursäkt åxå som jag har varit otrevlig mot.
Även om Ni inte tror det så är jag en seriös och bra person men har absolut inte visat det här.
Men kanske när allt är utrett att Ni kan ge mig en ny chans och se att jag inte är en bitch utan vill gärna ta emot goda råd som jag verkligen behöver *ler*

Jag har läst mailen.
Vad jag kan säga är, vem är du att döma mikael robertsson aka M.R. ?
Du snackar om hans stavning, tillåt mig skratta. Inte ett inlägg
här på WN är korrekt från din sida.
Du säger åt M.R. att han ska passa sig, eftersom din
dotter går sista åren på juristutbildningen.
HAHAHA detta är höjdpunkten
Snälla du, du är inget annat än en avdankad kärring.
Försvinn.
Hela din diskussion med M.R. är ju skrattretande
från start till slutet. Som om du vet vad IT-branschen
är och hur den fungerar.....

ja.. och det var ju ett jävligt moget svar... eller hur?
melin är inte uppkopplad  
Oläst 2007-03-28, 18:55 #72
Lazyman Lazyman är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Nov 2006
Lazyman Lazyman är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Nov 2006
Citat:
Originally posted by Johan H@Mar 28 2007, 16:52
Hela din diskussion med M.R. är ju skrattretande
från start till slutet. Som om du vet vad IT-branschen
är och hur den fungerar.....
Kanske bäst att jag håller tyst. Men sammanfattningsvis så tycker jag att du är den som framstår i sämst dager i denna tråd . Att komma med ett dylikt inlägg efter det att Tusse kommit med en ursäkt slår många rekord i dummhet.
Lazyman är inte uppkopplad  
Oläst 2007-03-28, 19:19 #73
Johan H Johan H är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Jan 2004
Bara ett inlägg till!

Jag ---
Hej Susanne.

Tyvärr är jag inte intresserad en domän du nyss har registerat.

MVH Mikael Robertsson.

Hon ---

Hej
Förlåt men får jag fråga anledningen till detta, vad betydelsen ligger i det.
Det är köparen som skall bygga upp sajten inte jag.

Jag säljer ett namn inte en uppbyggd hemsida.

Skulle vara intressant att få höra din motivering till detta med tanke på att du inte
vet omständigheterna till det tex vad jag har betalat mm

Så fungerar det på IT.marknaden
Men det är upp till dig om intresse finns.

Med vänliga Hälsningar
Susanne XXXXXX

Jag ---

Kära Susanne, varför skulle någon vara intresserad i ett domännamn du nyligen har registerat loopia för några kronor?

"Så fungerar det på IT.marknaden"

Lär mig gärna med om denna IT.marknad!

MVH Mikael Robertsson.

Hon ---

Kära Mikael

Du kanske också är medveten att jag i min tur har köpt denna och som nu är registrerad i mitt namn, har du tänkt på det?

I vilket fall som helst så spelar det ingen roll hur det har gått tillväga som du inte alls behöver bekymdra dig om och att du bemödar dig att skriva: "Tyvärr är jag inte intresserad en domän du nyss har registrerat." Är ganska så komiskt så fungerar det inte, antingen är man intresserad av namnet eller inte och det har ingen betydelse HUR namnet har registrerats, att du överhuvudtaget bemödade dig att skiva en sån "fånig" kommentar får mig att "le"
Men har du inget viktigare för dig så svara jag gärna på dit mail som jag nu har gjort.
Lite förvånad med tanke på att jag har kontakter med stora företag med domännamn, detta svar glömmer jag inte med tanke på att det var väldigt roligt.

Mycket kan man få höra på nätet men detta slog rekordet.
Uppenbarligen är du ute för att klaga på nätet, jag håller mig mer till professionella kunder som vet vad det handlar om.

DET ÄR NAMNET DET HANDLAR OM INTE TIDPUNKTEN DET REGISTRERADES *Ler*

Lycka till (kan ju vara som så att du hade velat registrera det själv men misslyckades) *Ler*

Kan bara tala om här i förbifarten att jag har fått mycket stor respons på det, men uppenbarligen är det företag som vet hur det går till i branchen

MVH//Susanne xxxx

Jag ---

domain: sexpower.se
holder: susann0702-00053
created: 2007-02-16

I rest my case.

Hon ---

Tillåt mig le, du behöver inte kopiera något till mig jag borde rimmligen veta exakt vad det står men du kanske i din enfaldhet inte förstår att köp kan gå till på olika sätt och det vet du tydligen ingenting om, rimmligtvis borde du inte alls skriva något med din kunskap som är =0

Jag kan inte förstå att jag sitter och mailar till en sån liten obetydlig person som du är, men antagligen för att det är så roligt att höra hur din okunnighet är inom området, detta är så roligt att jag skrattar högt här med min kompanjon, att en person som ska "verka veta något om IT" men vet ingenting uppenbarligen.
Detta datum säger ingenting, jag börjar verkligen undra om det står rätt till "där uppe".

Du kanske är större än dom störta bolagen här inom .se eller kanske tom .com varför gör du inte en "sajt" om dina kunskaper tillåt mig "le" :-):-)

Fattar du ingenting att det är många som köper upp domäner och säljer eller är du så "inrutad" att du inte ens förstår det och då spelar väl inte datum någon som helst roll, FATTA DET.

Befattar mig inte mer med en sån inkompetent människa som du är och har -0 på en skala när det gäller affärssinne.

Kan inte nämna företagen som har köpt av mig men dom är bland dom största på nätet inom Sverige och jag handlar med många olika typer av domäner.

Ett råd på vägen försök inte att blanda in dig i disskussioner där du inte vet någonting om. Så kanske livet fungerar lättare, du måste ha det mycket jobbigt i livet med tanke på vad du sysslar med och lägger ner så mycket tid på något som inte är värt någonting.

Hoppas att du hittar en bättre syssselsättning i fortsättningen så att du kanske kan få ett meningfullt liv.

När man ger sig in i något så ska man också veta vad man pratar om, ETT GOTT RÅD

Lycka till det kan du behöva
Jag ---

Kära Susanne XXXX!
Hur går det med dina andra försäljningar tänkte då på köpochsälj.info och börjatjänapengar.se?

Hon ---

För det första är det dags för dig att gå om 1-2 klass när det gäller stavning,(antagligen trodde du att du var rolig men konekvenserna för dig blir dessto roligare)
Sen är jag så ärlig och säger till dig att dom är inte sålda, men så rakryggad är jag och jag kan bjuda på det med tanke på att det går lysande för mig nu.

Kan man nog inte säga om dig "Herr Lustig" Hur gammal är du 15 år max 16 att du bara orkar lägga ner så mycket tid på barnsligheter. Är du så avunsjuk att du inte har det ordet *Ler* *ASG*

Men har man några tusen domäner så finns det att välja på....sorry.....du trodde att du var lustig, fortfarande sitter vi och skrattar åt en liten patetisk varelse som inte har annat för sig.

Kan tänka mig att det kan inte komma mycket idéer från ditt huvud men du har nog gjort bort dig ordentligt nu för nu vet jag vem du är.

Du skulle aldrig skriva dom domänerna för du hade du varit främmande för mig men inte längre.

Härligt men jag ska berätta en sak för dig, jag arbetar som konsult som Marknadsförare och det var inte så lämpligt för det företag som du arbetar för....sorry, jag har fria händer som Marknadsförare på det företag jag arbetar för.
Hmm du kanske inte vet vad Marknadsförare är för något? Men du kanske kan använda Google och slå upp det *L*

Jag kan bara säga gratulera att du har gjort bort dig ordentligt med efterföljder för företaget och framför allt dig själv, som givetvis kommer att vidarbefodras om du inte sitter med ett litet enmansföretag.

Jag skulle inte ens sälja detta namn till dig för hur mycket som helst, jag säljer inte till slödder utan seriösa och det är det minsta du är

Sorry, detta skulle du inte ha skrivit i dessa mail.

Hoppas att du sover gott i natt nu, det kan du behöva en Marknadsförare har en hel del att säga till om och skriver mycket på internet som inte komma gynna dig eller företag så mycket kan jag lova dig

Hon ---

OJJJJ SÅ TYST DU BLEV :-):-) Har du inget mer att säga har du tömt förrådet nu eller?

Jag ---

Ja fick tyvärr lov att stänga av datorn ett tag, då mamma inte gillar att jag sitter här efter bolibompa är slut. Väntar bara på att välling ska bli varm sen blir det sängdags för mig!

Lycka till med dina premiumdomäner!

Hon ---

Åhh så skönt att flera är på samma våglängd som jag är...får se om du har vällingen med dig....när du läser föregående mail

Hon ---

Att du kallar mig Anusfelt går under en pargraf som går under $ åtal, sorry jag pratade med min dotter som har 1 termin kvar på Juristprogrammet så detta kommer jag att ta upp var så säker så ohövlig som du var.

Under allmänt åtal är osäkert med tanke på överbelastade polis/åklagare men civilrättsligt åtal inga problem alls, förloraren betalar *L*

Jag ska kanske förklara för dig vad civilrättsligt åtal betyder??????

Vi kommer att höras vid

Jag ---

Kära Susanne XXXXX!

Jag ser nu mitt lilla stavfelet och jag är så otroligt lessen.
Som du även tidigare påpekade måste jag lägga ner mer tid på min stavning i fortsättningen!

Jag hoppas verkligen inte jag hamnar i finkan pga detta misstag!!.

Många kramar och ursäkter från mig till dig, Susanne XXXXX.

Hon ---

ÅNNEJ det var så medvetet så och fängelse är du så medveten om att det inte är men civilrättsligt kan vem som helst ta upp som du säkert inte vet, men att man får stå för kostnaderna själv så nu vet du det och det var jag som blev kränkt och mitt ombud kan ta vad som helst i arvode och det kommer DU få betala....sorry mig kostar det inget för jag har som sagt redan ett ombud skulle min dotter vara jävig så har hon vänner som är färdiga jurister så det är inga som helst problem....av ditt gräsliga påhopp som du har gjort mot mig så var så säker att det ska upp......tar ca dryga året men jag väntar så gärna.......
PÅHOPP UTAN NÅGON SOM HELST ANLEDNING så jag kommer att ta upp detta civilrättsligt var så säker....tolerar inte att du skriver Anusfelt....kränkning heter det så nu vet du det...mycket nöjligt att det kan gå som något annat eller åxå något annat. Ska höra med min dotter.

Men nu vill jag inte att du terroriserar mig per mail mer

Hoppas att du har ett eget föreTAG MED TANKE PÅ ATT DETTA VAR SKRIVET TILL FÖRETAGET ....KOMMER ATT TA REDA PÅ VAR DU ARBETAR OM DU NU HAR NÅGOT OCH INTE BARA SPELAR PAJAS PÅ ARBETET SOM DU GÖR PÅ FRITIDEN....MAN SKA AKTA SIG VAD MAN SÄGER OCH VÄLJA SINA ORD

Hon ----
Idetta mail glömde du att inte ha en fejkad som innan eroticnet eller liknande men alla mail skal nu idag senast i morgon vidarebefodras till VD Peter Ingman, ska även ringa honom.
När jag ringde upp dig så säger du endast att det finns fler Mikael robertsson fast jag inte hade sagt något jag måste nog säga att du omgående gjorde bort dig oerhört.

Men som sagt han ska få all mailkonversation vi har haft så han vet vilket "pojkspoling" han har anställd med tanke på att du inte själv sitter med bland nyckelpersonerna.

Tror inte att det spelar någon roll vad du säger till honom nu eftersom han får all info per mail och i detta mail har du använt ditt namn och det märkligaste av allt är att när jag ringer upp dig och säger mitt namn till dig så säger du omgående att det finns fler Mikael Robertsson. Då är min fråga VARFÖR säger du detta om du inte är skyldig???? Är det normala gången om en kund ringer till företaget? Svar nej det är det inte och det vet du mycket väl om.

Vi höres

------------------------
Satans idiot, bara att döma själv av hennes mail.
M.R. tycker synd om dig :-)

Melin, jag är omogen.

Lazyman, tack det var det jag ville!
Nu när Susanne har bett om förlåtelse tycker jag vi alla ska krama henne och acceptera henne!
För den hon är. R O F L M A O.
Johan H är inte uppkopplad  
Oläst 2007-03-28, 19:37 #74
Bara ett inlägg till!

Bara ett inlägg till!

Jag tycker Susanne fick till det på slutet.

Citat:
Men nu vill jag inte att du terroriserar mig per mail mer
HAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAAHAHAHAHHAHAHHAHAHAH
HAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAA
HAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAA
HAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAA
HAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAA
Johan H är inte uppkopplad  
Oläst 2007-03-28, 19:39 #75
Jon A Jon A är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Jul 2004
Jon A Jon A är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Jul 2004
grattis till alla vinnare
Jon A är inte uppkopplad  
Oläst 2007-03-28, 19:40 #76
Alexs avatar
Alex Alex är inte uppkopplad
Administratör

Reg.datum: Sep 2004
Alex Alex är inte uppkopplad
Administratör
Alexs avatar

Reg.datum: Sep 2004
Det busigaste är ju att M.R har rätt. Vem vill ha en domän, som har varit ledig tills dagen man blir erbjuden den?
Oläst 2007-03-28, 19:41 #77
grazzy grazzy är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Mar 2004
grazzy grazzy är inte uppkopplad

Reg.datum: Mar 2004
Att läsa det där är nog det närmaste man kommer en dyslexi-simulator. Jag blir alldeles yr i huvudet. Vi kanske kan para ihop henne med synd och dwmedia?
grazzy är inte uppkopplad  
Oläst 2007-03-28, 19:46 #78
Westmans avatar
Westman Westman är inte uppkopplad

Reg.datum: Jun 2004
Westmans avatar

Det här kan nog bli efterträdaren till "Att stjäla en design"-tråden. Potentialen finns fast nu med tre parter.
Westman är inte uppkopplad  
Oläst 2007-03-28, 19:47 #79
Westmans avatar

Westmans avatar

Citat:
Originally posted by grazzy@Mar 28 2007, 19:41
Att läsa det där är nog det närmaste man kommer en dyslexi-simulator. Jag blir alldeles yr i huvudet. Vi kanske kan para ihop henne med synd och dwmedia?
Jag är emot plågsamma djurförsök.
Westman är inte uppkopplad  
Oläst 2007-03-28, 19:56 #80
emptys avatar
empty empty är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Jan 2006
empty empty är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
emptys avatar

Reg.datum: Jan 2006
Läst hela nu, tillåt mig att skratta. Denna tråden går nästan om "synd"-tråden och "att stjäla en sida" Av Mikael som inte kan stava.
empty är inte uppkopplad  
Stängt ämne

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:57.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017