FAQ |
Kalender |
![]() |
#71 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
||||
![]() |
![]() |
#72 | |||
|
||||
Medlem
|
||||
![]() |
![]() |
#73 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Till alla er som vill byta...
Ta en titt på Oderland.se . Jag har varit kund hos dem i över 6 år och är nöjd. Funkar bra och supporten är bra. |
|||
![]() |
![]() |
#74 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Blir nog citynetwork för min del nu, testar 1 år iaf.
|
||
![]() |
![]() |
#75 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
||||
![]() |
![]() |
#76 | ||
|
|||
Medlem
|
Oderland har jag inte hört något positivt när jag läst på diversa forum, de verkar oxå ha lite problem med seghet etc.
Citynetwork lockar mest just nu, fler tips, tas även gärna via PM |
||
![]() |
![]() |
#77 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Återkom gärna med länk till det forum i så fall. Annars har du 14 dagars test du kan klicka i vid beställning och testa själv. Konto genereras omgående.
|
|||
![]() |
![]() |
#78 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
#79 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Pinsamt.
Så svårt kan det ju inte vara att byta en brandväg. Med lite förberedelser borde man ju kunna fixa med ytterst lite nertid. Man borde ju kunna installera och konfigurera allt innan man routar om trafiken genom de nya brandväggarna. Planeringen är ju också under all kritik när man väljer att göra det mitt i julrushen... |
|||
![]() |
![]() |
#80 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Har man 2 st så stänger man ju ner en och sedan lägger över trafiken till den nya, skulle det inte fungerat som det ska flyttar man över trafiken till den andra igen. Är ju en sådan simpel sak så känns svårt att misslyckas så extremt. Man skulle ju kunnat ha 3 st till och med och testat köra viss trafik för test över dom nya men lite PBR. |
||
![]() |
Stängt ämne |
|
|