FAQ |
Kalender |
![]() |
#71 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hallå! Kom på en grej!
Vad är dresscoden för imorgon? En kavaj och ett par vanliga brallor är väl ganska passande? EDIT: Är det en yrkesskada att direkt efter jag skrev detta inlägg sökte på Loopia om det fanns lediga domäner med ordet "dresscode"? ![]() Senast redigerad av heavenclouds den 2010-12-07 klockan 17:57 Anledning: Se edit |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Stället vi ska till är bra kvalitet enligt utseende när jag var där och god mat enligt recensioner. Klädkrav är dock obefintligt.. Kom dock inte som en lodis :P. Själv är det nyinköpta kostymbyxor och skjorta. Dock bryr ingen av oss om någon kommer med jeans och t-shirt. Se bara till att duscha först.. skitig t-shirt luktar inte lika illa då ![]() Gärna mörkblå tröja över då pizza resterna inte syns lika bra då ![]() Gör inte vi alla det? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag fullkomligt hatar dresscodes och dylikt. Men jag antar att jag får... piffa till mig lite imorgon
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
ha på er något som skyler era orakade delar.. jag får köpa en niqab eller något för mitt ansiktes skull :P. Nej men seriöst så är det ingen dresscode. Kom med bekväm klädsel och ett glatt humör :P. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Människor som arbetar med datorer är sällan kräsna
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#77 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() Riktigt så långt tar jag det dock inte imorgon. Men det hade varit något. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Haha, ni är för sköna
![]() För övrigt; Jag kommer ha svårt att hitta er i med att jag inte träffat någon av er innan i kombination med att vår mötesplats utanför McD är full med människor 17:40. Haha, men vem gillar inte ett urban quest. Jag får analysera stillastående människor som ser ut som webmasters helt enkelt ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Omgiven av exalterade folk som ser lite nördiga ut.. och en liten svarting som har ett större smajl än entren till nordstan (sweely kän dig träffad ![]() Och den som anser mig va icke politisk korrekt.. puss ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||