FAQ |
Kalender |
![]() |
#71 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Dags för alla att lämna Adfair:
Affiliate nätverket Adfair oseriösa Mer om affiliatenätverket Adfair |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
|
|||
|
Citat:
Dags att ranka etta-tvåa med denna tråden på Google! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Inte för att det riktigt har med saken att göra, men vet du om Adfair har fått betalt av annonsörerna för de intäkter de är skyldig dig? I så fall har ju annonsören godkänt trafiken, och då vore det konstigt att Adfair inte gör det. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
|
|||
Medlem
|
Adfaire är ju sämst, hade 23k sedan sänkte dem mitt saldo till 13k, var nog i december loggade in lite hastig nu har dem sänkt det ytligare efter så där 7 månader totalt till 7k och dem har inte betalt något belopp.
Dem ställde till det rejält för mig och mina medlemmar som jag hade på en sida så jag fick tomt lägga ner sidan :/ Dem är allt lustiga dem här grabbarna på adfaire, när man ringer till dem så får man inga fina svar. Sist jag snackade med dem i telefon va typ i Oktober tror jag då skulle dem betala, dock får man nog se himlen om detta. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
|
|||
|
elitasson, fruktansvärt att du inte fått betalt och att de ställer sådana krav (nästintill hot). Hoppas nu fler lämnar affiliatenätverket Adfair som ett protest mot detta!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
|
|||
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
|
|||
Nykomling
|
Adfair måste ha sin fetaste uppförsbacke med att en sådanhär tråd hamnar HÖGT upp på Google. Jag tänkte precis anmäla mig till dom men avstår nu, tack alla!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
|
|||
Medlem
|
Nu såhär 3 månader senare - hur ser det ut hos alla er som inte fått betalt från Adfair? Är det någon som fått betalt senaste månaderna?
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|