FAQ |
Kalender |
![]() |
#61 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Det är i alla fall den känsla jag får från vissa webmasters jag träffar på, bland annat här. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Skulle tippa på att mer eller mindre alla här på WN har minst en handfull fasta
sidor som vi besöker varje vecka för att det finns något bra eller roligt med sidan. Det är precis samma sak hon har fångat mångas intresse och tjänar tydligen riktigt fina pengar på det hela! Det snackas mycket om att hon "säljer ut sig" för att skriva snällt om produkter osv. Jaha? finns det någon här på forumet som inte skulle gripa chansen och göra likadant om det kom ett liknande erbjudande? Ta bara ett exempel som Professionella Counterstrikespelare. Min flickväns..brors bästa polare är "CS-proffs" och spelar över i princip hela världen han får/sponsras bland annat med flygbiljetter, spel, kläder, musmattor, sin dator, nätverkskort mm. och även en fast månadslön för att spela CS! Om något så är väl det att "sälja ut sig?" Skulle vara intressant att veta vem här på Wn som skulle tacka nej till ett liknande erbjudande... *Ring Ring * "Hej kalle det här e från Adobe vi skulle vilja sponsra dig med lite olika programvaror.. bland annat Photoshop, illustrator, Acrobat, osv" Vi hoppas självklart att vi får en lite positiv feedback från dig och kanske en adobelänk/logga i en liten hörna på några av dom fina sidor och designer som du har gjort! NEJ TACK JAG VILL INTE SÄLJA UT MIG! *Klick* ![]() Get my point? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
|
|||
Nykomling
|
Det intressanta med att hon blivit så stor är att bloggen inte har något som helst underhållningsvärde. Jag menar... Ta Alex Schulman t.ex han är ju åtminstone rolig för dem som gillar hans typ av humor. Och det finns fler bloggar som är helt vrickade eller idiotiska som faktiskt är underhållande.
Blondinbella är varken rolig eller intressant. Och jag kan inte påstå att jag tycker att hon lever ett intressant liv heller för den delen. Visserligen kan jag förstå att många besöker sidan bara för att skratta åt henne, men det borde inte räcka för att få så många besökare? ![]() Håller helt och hållet med totoo som han skriver i inlägget nedan. Citat:
Jag missunnar förövrigt inte henne denna berömmelse. Vad spelar det för roll för mig? Det finns pengar så att det räcker åt alla och jag skulle knappast byta med henne om jag fick ![]() Jag tycker mest att det är intressant att något så ointressant blivit så stort. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() Men jag ogillar blondinbella. Passar inte som representant för moderaternas ungdomssektion. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Håller med om att hon kan vara lite störande och inte heller en bra representant för det h on står för men att hon lyckats är bara att hurra för!
Har själv en 16årig son som har drivit/ driver olika projekt på nätet och det har gått väldigt bra för honom. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Han har drivit spelrelaterade sidor, bla xpr ez.org, gami ngzone.no och capo ocha.se är hans nuvaranda projekt. Utöver det bygger han på en affärsidé jag hjälpt han med.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Haha, jag som alltid undrade vad tjejer gör framför datorn... nu vet jag!
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|