FAQ |
Kalender |
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#61 | ||
|
|||
Medlem
|
Är en Kärring mitt i Livet. När jag växte upp var inte en kille en MAN när han slog tjejer.
Att hjälpa vänner oavsett vad man pimplat i sig, så visste man att att man kom säkert hem! Att röra en tjej före dom var "Lovlig" var inget en man gjorde! Man hjälpte en människa i nöd oavsett vad som hänt! Vart tog det vägen? Jag börjar nog förbli gammal................. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
|
|||
Medlem
|
ID fastställd på drägget ?
Senast redigerad av eudrinks.se den 2012-09-17 klockan 00:03 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Han är fast och har erkänt. En 28-åring från Sthlm.
"Den 28-årige man som misstänkts för att ha stulit från en medvetslös man på tunnelbanespåret vid Sandsborg erkände på söndagen. Mannen erkände även andra grova stölder. Enligt polisen är 28-åringen mycket ångerfull. Stölden har väckt stort uppseende både i Sverige och utomlands." Ångerfull my ass.... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
|
|||
|
Dagens bästa nyhet! Att skurken är gripen!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag undrar varför det alltid poängteras att en gärningsman är ångerfull? Det är ju mer regel än undantag att de är ångerfulla (vem fan skulle inte göra sitt bästa för att bete sig så för att få lägre straff?), så varför ens nämna det?
Jag tycker det sticker i ögonen att se att någon som gjorde något så jävligt säger att de är "ångerfulla". |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#68 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Har inte hängt med alls de senaste dagarna, men är rubriceringen enbart stöld, eller kan även 'Vållande till kroppsskada' komma i fråga? Jag förutsätter att så inte är fallet, men ni kanske har läst/hört mer?!
![]() |
![]() |
#69 | |||
|
||||
|
Citat:
Att han inte kan legitimera sig, tyder på att han kanske befinner sig i landet illigalt (så kallad "papperslös"). I så fall vore det förmodligen inte helt omöjligt att få honom utvisad. Men det är bara spekulation från min sida. Själv säger han, enligt DN, att han har tunisiskt medborgarskap och att han inte kan legitimera sig. Om han har svenskt medborgarskap eller inte, framgår inte. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Jag tror dock det påverkar eftersom en person som säger sig ångra något är antagligen en person du hellre släpper ut än en som säger sig vara stolt över sina handlingar? Dock bara gissningar och lite OT så det borde väl släppas ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|