FAQ |
Kalender |
![]() |
#661 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
/A |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#662 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Hur fungerar det med klick som registreras som Felgenererad trafik? Jag har runt 30 klicks som registrerats som ogiltig trafik idag och igår pga att jag råkat stava fel på min URL. Registreras leads ändå? Några av besökarna har med stor sannolikhet beställt produkten jag marknadsför.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#663 | ||
|
|||
Medlem
|
Men nuuuuuuuu måste väl ändå tävlingen vara över?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#664 | ||
|
|||
Medlem
|
Tävlingen är säkert över men var inte säker på att trötta TD presenterar resultatet. Jag förstår inte varför de överhuvudtaget kör en tävling när de inte följer upp den kontinuerligt. Syftet från annonsörens sida måste väl ändå vara att få fler kunder genom att vi affiliates slåss om priserna och därmed deltar aktivt. Detta så viktiga moment /incitament försvinner dock eftersom ingen har en aning om sin placering under tävlingens gång (inte ens nu efter att den har slutat). Jämför med Börs-SM och veckovisa resultat. Det gör att många aktivt och löpande arbetar med innehållet i sina portföljer.
Nu kör TD en ny tävling med annonsören Ferratum. Ett stort gäsp! Inte bara för TD:s obefintliga medverkan och intresse, utan mest för att annonsören Ferratum stryker 19 av 20 ansökningar (=sales) i efterhand trots att de alla uppfyller grundvillkoren. Det är väl mer eller mindre statistiskt säkerställt efter lång tid hos Adservice och TD. Själv har jag marknadsfört dem via båda nätverken med samma oacceptabla resultat. Ferratum har missbrukat affiliates under lång tid och det krävs mer än en tävling och löften om guldsegment för att jag ska ta i dem med tång. Senast redigerad av Paginas Jakobsson den 2011-02-02 klockan 20:39 Anledning: Korrfel |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#665 | ||
|
|||
Medlem
|
Förstår inte att det kan ta så långt tid för ett internetföretag att svara på e-mail. Väntat 1 vecka på svar från supporten.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#666 | |||
|
||||
Medlem
|
Mitt senaste supportärende "gick snabbt" och efter 3 veckor fick jag svar att de skickat ärendet vidare till den berörda annonsören... Mitt rekord ligger på runt 6 månaders svarstid. Svaret på det ärendet var att jag kunde skapa ett nytt ärende om frågan fortfarande var aktuell... TradeDoubler har uppenbarligen stora problem med sin support.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#667 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Felgenererad trafik påverkar registreringen av unika besökare men aldrig registrering av avslut och leads. Vänligen, TradeDoubler |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#668 | ||
|
|||
Medlem
|
Tycker det är intressant att TD skriver här men inte ger något svar på problemen med supporten. Måste faktiskt säga att de senaste åren har det mesta gått långsamt hos TD.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#669 | ||
|
|||
Medlem
|
Vi kan skapa en resultatlista på egen hand. Klicka på "Visa kontobalans" ovanför kontoöversikten på första sidan efter inloggning. I tabellen framgår om du fått bonus eller inte.
Senast redigerad av Paginas Jakobsson den 2011-02-08 klockan 00:02 Anledning: Rättelse |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#670 | ||
|
|||
Medlem
|
Samma här
Hur många sales gjorde du Pagina? Senast redigerad av Princess Le den 2011-02-09 klockan 11:25 |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|