FAQ |
Kalender |
![]() |
#51 | ||
|
|||
Medlem
|
Har testat Voddler i en vecka, har faktiskt inget att klaga på. Inga avbrott, ungarna har kollat mkt film. Fortsätter det så här blir det nog bra, bara det kommer en Mac klient! Vore kul om man kunde köra med Frontrow fjärren, som med övriga filmer i Macen
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
|
|||
Medlem
|
Ja som jag förstått det så är det bara BBB-kunder som fått en inbjudan. Jag har inte hunnit testa tjänsten ordentligt än men den ser lovande ut, kommer säkert bli galet bra!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
|
|||
Nykomling
|
Fick invite idag, efter att Voddler skickat om den. Tyvärr sög ju hela upplevelsen. Laddade ner den "uppdaterade klienten". Dock fick jag bara se reklamen när jag tryckte på Play vid valfri (sk*t-)film, sen gick den tillbaka till menyn. Varje gång. Lagom kul att köra utan musstöd också...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag har testat lite ett tag nu. Gränssnittet är en katastrof, musstöd skulle förstås göra det lite bättre. Jag har dock ännu inte lyckats se färdigt en hel film (eller ens mer än 10 minuter) innan programmet kraschar. Jag har testat på två olika datorer.
Det är också synd att det bara verkar finnas svenska undertexter. Jag vill ha engelska, men hittar inte om det går att ändra. Det här är en sån tjänst som man verkligen vill ska vara superbra och funka felfritt. Hoppas dom når dit. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag trivs fortfarande med på programmet, men ja. Bortsett från musstöd. Det borde ju vara hur lätt som helst att implentera :S
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Funkar inte MS fjärr som vanligtvis funkar med xbmc?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ingen aning tyvärr.
|