FAQ |
Kalender |
![]() |
#51 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Bra att stereo hörlurar i blåtand fungera, men vore trevlig om fram och bakåt knapparna fungerade också.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
kan tillägga att jag har vista på min bärbara Om någon har något bra forum för iphonefrågor skulle även det uppskattas är ny iphoneanvändare blev precis medlem på 99.se pallar inte betala 30 spänn för att det ska gå snabbare så jag måste vänta ca 1 vecka.... Något annat ställe som inte har en vänteperiod? har gogglat hittat några men vill inte bli medlem på alla utan tar hellre någon som kommer rekommenderad av en befintlig medlem. Soligt idag ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Man skulle ju kunna hävda med att dom (kunderna såväl som Apple) faktiskt tar sig själva på lite för stort allvar, det är som sagt en mobiltelefon (eller ett OS, eller....) vi talar om, det (att ta sig själv på för stort allvar) kan ju vara lite gulligt när det är en 15åring som spelar WoW 5 timmar om dan, eller nån som absolut måste se den senaste Sagan om Ringen filmen först, eller vara först med XBOX360, men det vette tusan om jag tycker det gäller när det är vuxna människor som gör sin telefon till nånting, eller substitut för nånting, helt annat som saknas dom. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||