FAQ |
Kalender |
Visa resultat för omröstning: No question avaiable to import. | |||
Sverige |
![]() ![]() ![]() ![]() |
48 | 64.00% |
Oavgjort |
7 | 9.33% |
Ryssland |
20 | 26.67% |
Antal röster: 75. Du får inte rösta i den här omröstningen |
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#51 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Det var som jag trodde, Sverige förlorade och det är till största delen Lagerbäcks fel. Men min största fråga är vad gör H. Larsson och Ljungberg på plan? Lit Kälsström spela mer så blir resultatet bättre.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Lagerbäck är verkligen ett geni. Han har tagit oss till fem mästerskap... Verkligen genialiskt...
Men granskar man påståendet så har vi väl i mästerskapen bara vunnit fyra matcher av 15 spelade. Det är ta mig fan uruselt! Avgå Lasse! Att du bojkottar Källström, Lindgren, Berg och S. Larsson visar att du för tillfället är den störste gråsossen i Sverige. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Lagerbäck kommer väl förmodligen att avgå själv. Även om tränaren styr en hel del i matchen så är det hela svenska teamet som ska göra bra ifrån sig vilket man inte gjorde igår. Tråkigt att inte ha Sverige med.
Inom en snar framtid vill jag se pimpen "Svennis" styra landslaget. Först då kan vi göra något! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Ryssland 24:e Sverige 30:e Ryssland var favoriter utan tvekan
![]() |
![]() |
#55 | |||
|
||||
Medlem
|
Ryssland var inte favoriter, vad har du fått det ifrån? Har du läst en tidning?
Sverige ska slå Ryssland i mina ögon. Att gå på FIFA:s ranking är ganska skevt, skulle till exempel Norge vara favoriter mot Sverige? Svar nej. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#57 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Vilken otroligt dålig match det var
![]() Man fick ju göra det man gör bäst; supa ner sig på krogen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Grejen var att vi var nära att vinna eller slå lika mot Spanien. Spanien utklassade Ryssland med 4-1.
Hade vi spelat som vi gjorde mot Spanien och Grekland mot Ryssland, så hade vi vunnit. Men vi spelade uselt igår. Typiskt Svenskt lag, att någonstans i det undermedvetna alltid underskatta och spela svagare mot kassa lag. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Ni som har noll koll på fotboll och kallar Ryssland för ett "kasst lag" kanske insåg ikväll att både Ryssland och Holland bägge spelar i en högre division än Sverige för närvarande. Lagerbäck har inte gjort ett varken sämre eller bättre jobb / resultat än vad man kunde vänta sig.
![]() |
![]() |
#60 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |