FAQ |
Kalender |
![]() |
#51 | ||
|
|||
Medlem
|
Har man dessutom som mål (NN) att plocka alla LLL.se så finns där pengar att tjäna för småombuden
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Det är slumpen som avgör när en .se domän blir frisläppt (efter 04:00 UTC, förutsatt att .SE:s system inte buggar) och vilket ombud det är som ansöker om domänen först. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
varför skulle de annars regga 50 av 54st LLL.se som släpptes idag? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Kom igen, lägg ner det här nu. Om NN hade haft ett specifikt samarbete med ett visst ombud och på så sätt lyckades komma över attraktiva .se domäner på ett otillbörligt sätt så hade .SE reagerat för länge sedan. VD:n för .SE sitter själv och kollar av snapbackregistreringarna hos dem (han är en flitig besökare på WN likaså). |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Nu hänger jag inte med, vad står NN för?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Min åsikt är att man må tycka vad man vill om att NN lyckas pricka in många bättre domäner, men det gör väl knappast IIS till medskyldig för att NN garderar sina snapbacks genom många olkia ombud. Det talar väl snarare för ingen annan är lika hängiven, förutseende och struktererad vad gäller snapback som NN är.
Jag har också tidigare hävdat att "större" (mer kända) snapombud inte har någon fördel gentemot mindre ombud - eftersom det finns ett tak vad gäller antal förfrågningar per ombud och minut - dvs ju fler snapbeställningar ett ombud har - desta procentuellt mindre chans har de att lyckas med samtliga. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Vad skulle det ta att utveckla.. hmm.. 2 veckor? ![]() |
|||