FAQ |
Kalender |
![]() |
#51 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
|
|||
Read Only
|
Är Annonsör.se en bra idn domän?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Allalänkar.se är jag ganska nöjd med
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |||
|
||||
Medlem
|
Blev några för mig med:
målvakt.se målvakter.se läsare.se järved.se premiärer.se träffar.se sämsta.se |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
|
|||
Flitig postare
|
premiärer.se gillar jag, kan bli shysst
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Har reggat ett 40-tal. Ett urval:
drömbilen.se ålandskryssning.se affärshotell.se krögaren.se (+ krögarn) omröstning.se sångpedagog.se säsongskort.se löntagaren.se hjälmar.se önskning.se bröstkirurgi.se |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
I nio fall av tio kommer det hela bara leda till förvirring om man inte har båda domänerna - såväl med som utan prickar. Skulle själv aldrig våga branda och satsa på en tjänst där jag endast har den ena domänen... Tillhör själv skaran som tycker det här var bland det mest korkade IIS kommit med... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Detta kommer som en chock för mig, de kommentarer jag ser här verkar ju inte antyda på något sånt alls: "Jag har redan två spekulanter" "Är detta är bra domän?" "Vad är denna värd?" "Jag reggar allt jag kommer på!" Kan väl inte mer än ställa mig till skaran jag med och skaka på huvet över idiotin bakom detta förslaget och konstatera att vi nu har ännu fler fulregistrerare än någonsin i Sverige. Har aldrig tyckt om domänhandel i spekulationssyfte men där lär det inte bli någon ändring, synd bara att göra det ännu värre än det redan var! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
|
|||
Medlem
|
Själv registrerade jag ett gäng domäner också. Och på alla dom så hade jag någon mer eller mindre bra idée.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |||
|
||||
VIP
|
Har beställt 0 st
![]() |