FAQ |
Kalender |
![]() |
#51 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Förr när jag körde explorer hade jag alltid about:blank, men efter en uppdatering till senaste versionen av exploer så tyckte jag alla sidor blev så sjukt fula, och surfandet kändes slött så jag övergick till firefox, och nu har jag mina gamla tabs som startsida, så det är väl adminsidor till mina sajter, blocket och wn tror jag.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
på tal om startsida, microsofts msnsearch inbyggda (fula äckliga) startsida blev rankad: sveriges fulaste hemsida.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |||
|
||||
Medlem
|
Har min ända(för tillfället) kommersiella hemsida som startsida.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
|
|||
Medlem
|
förut: about:blank
sen nån månad: superstart.se (och så firefox såklart) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
|
|||
Medlem
|
about:blank
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Att göra sin egna är nog det skönaste man kan göra.
Där du ser inkomster från olika ställen. Om du har intresse för några speciella nyheter, artiklar. sparka in en liten google sökruta, osv.. Men inget jag orkat be någon koda på, vågar inte heller. (Slutar med att de ploppar in något osynligt som tar alla uppgifter för kontona till alla affiliates istället, yippi) Google.se! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
|
|||
Medlem
|
ett litet smidigt enkelt statusscript som pingar alla servrar 1gång, sen statusen på den. (lite för simpelt jag vet, men snabbladdat, och sällan det visas fel och om så är fallet så kör man några reloads, samma felresultat, gå vidare till den riktiga övervakningen)
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|