FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
AltaVista var ju helt dominerande innan Google lanserades.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag minns den fantastiskt dåliga sökmotorn .se (Punkt se), fann aldrig någon användning för den.
Paletten.se var en e-handlare jag hade lite att göra med under 2000-talet, skulle nog inte komma ihåg den om det inte var för att jag beställde en TV där som det tog åtta veckor för dem att leverera trots att de vid varje samtal sa att den fanns i lager.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Och så hade vi alla dessa "alternativa" toppdomäner som erbjöds av företag som
New.net Alternic osv... Visserligen lite off-topic, men modermodemet minns ni väl? ![]() http://modermodemet.com/ |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
http://www.milliondollarhomepage.com/ - Vet inte om det var den första, men kommer ihåg när hysterin om att köpa en "pixel" kom till
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Jag glädjs åt att den finns kvar...
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Sedan har vi Microsoft Windows live messenger som blev ersatt av Skype under 2012.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Minns fortfarande den lilla blomman icq som sen besegrades av just msn.
Jag hade ett nummer under en miljon det var jag rätt stolt över då. Senast redigerad av Tsarraz den 2013-12-31 klockan 23:19 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Och när det ändå pratas så mycket om Bitcoin, vem kom inte ihåg internet valutan Beanz.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |