FAQ |
Kalender |
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#51 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Det ena utesluter ju knappast det andra per automatik. Du menar att du har mer övers för folk som å ena sidan anser att raserna låter sig klassificeras i en hierarki, men som andra sidan är pacifister? Finns sådana? ;-) Ps. Jag är off-topic-stämplad nu och lovar att inte skriva mer OT-dravel på minst 36 timmar.
![]() |
![]() |
#52 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Sveriges mest efterspanade man är gripen.
Mannen som rånade Johnny, 38, på tunnelbanespåret greps för en knapp timme sedan på Lidl i Akalla, norr om Stockholm. Det bekräftar Söderortspolisen för Aftonbladet. Vittnen till gripandet berättar för Aftonbladet att den efterspanade mannen var på Lidl och handlade. Där ska personalen känt igen honom och larmat polisen. Mannens grep i sin bostad som ligger i närheten av Lidl-butiken i Akalla vid 20.45 i kväll. – Polisen kom till hans bostad och efter en stund kom de ut med honom, säger Elias, 23. Söderortspolisen bekräftar gripandet: – Ja, han är gripen för en timme sedan, säger vakthavande befälet till Aftonbladet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Sådär ja!!
![]() |
![]() |
#54 | ||
|
|||
Medlem
|
Bra bra! Hoppas han inte släpps efter en timmes förhör.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
|
|||
Supermoderator
|
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/mi...en_7501956.svd
Skönt att polisen fick tag i honom innan någon annan. Polisen får det inte direkt lättare att sköta sitt jobb när allt fler lägger sig i på olika sätt och vis. Bara att hoppas på att de har rätt person, det blev nog ganska framstressat men att döma av det lilla som skrivits ser det bra ut.
![]() |
![]() |
#56 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#57 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Riktigt skönt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Skrämmande att man kan vara så hjärtlös som person, oavsett sin livssituation.
Som jag tror både Björn och Gustav poängterade så när man väl har gjort sig mödan med att hoppa ned på spåret så kan man i det minsta se till att personen inte blir direkt träffad av tåget som man vet till största sannolikhet är bara minuter borta, att säga till i vakten, eller ringa 112 känns också som ett minimum av insats man kan kosta på sig. Bra att polisen fick tag i han. Det är också direkt skrämmande hur en del här i tråden resonerar & argumenterar kring såna här händelser. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
- • Jag (Twitter) kränger domäner via Fancy.Domains • Jag värderar domäner via Värderadomäner.se - 20% rabatt för WN-medlemmar. Uppge kod: wn20. Senast redigerad av Captain Thailand den 2012-09-14 klockan 22:59 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Underbart med positiva nyheter, nu sover man lite skönare inatt.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|