FAQ |
Kalender |
![]() |
#51 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Men sen att deras support inte svarade på mailen gjorde inte saken bättre. |
||
![]() |
![]() |
#52 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jimmit - vi har som standard att låta varje domän gå in i kontrollpanelen med "autoförnya". Dvs en faktura skickas ut två månader innan den löper ut - för att vi skall ha gott om tid att fixa eventuella fel. Vi väntar heller inte till sista dagen att göra själva förnyelsen. Även där för att ge oss och kunden marginal.
Vi raderar inte sajter förrän lång lång lång efter allt är nerlagt. Däremot finns automatiska system som gör att efter X månader så stängs sajten om betalning inte kommit oss till handa. Tror det är över 5-6 mail som går ut innan något sådant sker under flera månader. Igen - för att ge gott om tid att det inte blir fel som det till trots verkat bli denna gång. Om du skickar pm till mig här så ser vi till att fixa direkt så du är igång igen. |
||
![]() |
![]() |
#53 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Mario - får känslan av att du ligger i vår gamla kontrollpanel som lämnar mycket att önska. Vi kommer inom någon månad kunna hjälpa dig över till den nya - som är extremt uppskattad och som jag tror även du kommer gilla skarpt.
Om du vill testa så kan jag se till att vi sätter upp ett kostnadsfritt konto för dig där också... PMa mig i så fall. |
||
![]() |
![]() |
#54 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag vill bara tillägga att jag fått mail om att en domän är på väg att förnyas cirka 2 månader innan domänen går ut. Har då skickat mail till City Network och de har tagit bort domänerna åt mig.
Kontrollpanelen (nya) är inte helt felfri men jag har alltid fått svar inom 24h när jag behövt något. |
|||
![]() |
![]() |
#55 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
#56 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
#57 | |||
|
||||
Medlem
|
||||
![]() |
![]() |
#58 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Kimpaa - har du tagit med supporten? Om inte - kan du ge mig kundnummer så tar vi en titt. Det ska självklart fungera för dig. Jag gör detta personligen rätt ofta - men iofs på Windows. ;-) Då AndersN verkar få det att funka bra på Mac kanske det är något specifikt med ditt konto. Vi tar gärna en titt...
|
||
![]() |
![]() |
#59 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
johan1234, har installerat om MAC OS X efter det AndersN skrev,
och det verkar fungera fint för mig i Safari nu! Antar att det samma skulle gälla om jag installerade Firefox. |
|||
![]() |
![]() |
#60 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Härligt att höra Kimppa! Du vet var du hittar oss om du behöver något...
|
||
![]() |
Stängt ämne |
|
|