FAQ |
Kalender |
![]() |
#51 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
..och så lyckades jag glömma att nämna (*skäms*) Fredrik Näs på domainz.se som en eldsjäl spridit budskapet..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det låter alldeles utmärkt, passade själv på att ge en gåva. Vet inte om det hade spelat så stor roll om auktionerna avslutats på kvällen, ligger folk och sover mitt på dagen kan de väl lika gärna sova på kvällen också
![]()
![]() |
![]() |
#53 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag satt i möte hela dagen och använder inte proxy-bud då jag vill se vad jag bjuder på, jag kan tänka mig att det är en väldigt liten klick som använder sig av proxy-bud, jag gillar inte att anända det då jag vill ha mer kontroll.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
|
|||
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#56 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Lite konstigt att inte slutresultaten far ligga kvar pa sidan da det ju finns ett stort intresse av att se hur det gick.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Riktigt bra jobbat! Tack till alla er som engagerat er! Vi ser också med spänning vad slutresultatet blev.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |||
|
||||
|
Jag har inte haft kontakt med Björn idag, men ser att han lagt ut slutbuden per respektive domän nu:
http://www.missdomain.com/index.php?page=haiti Räknade snabbt, men har inte hunnit kontrollräkna. Jag rafsade iaf ihop det till 100 120 SEK vilket om det stämmer är helt ENORMT! (med reservation om att jag kan ha räknat tokigt) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Efter lite excelhackande får jag slutsumman till 10012 EUR, dvs 98913 SEK. Men sedan ska ju tex .SE's donation räknas in också. Topp 10;
IJ.se 2350 EUR forsakringar.nu 1100 EUR webhotell.com 900 EUR prylar.nu 850 EUR uthyres.nu 850 EUR skidor.nu 800 EUR festlokaler.nu 325 EUR bytjobb.nu 225 EUR idol.nu 190 EUR tippa.nu 176 EUR Senast redigerad av eng3l den 2010-02-15 klockan 16:30 |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|