FAQ |
Kalender |
![]() |
#41 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Nu har det dessutom varit 100% stabilt enligt min övervakning.
Väl vald tid för avbrott dessutom, dagtid på helgen med vackert väder ute.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Nere igen, dags o byta leverantör tror jag.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
|
|||
|
Skaffa en leverantör med en riktig hall som har reservrkaft och generator, så slipper du avbrott pga det åskar lite eller strömavbrott.
Eller avbrott pga dålig infrastruktur på nät. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |||
|
||||
Medlem
|
Av naturliga skäl drabbades endast colocationkunder som valt vår hall utan central reservkraft eller egen UPS.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
|
|||
|
Citat:
Som även inte håller mer än några minuter normalt vid riktigt strömavbrott. Sedan kan man väl fundera på hur många andra leverantörer som dog pga AS-PATH buggen? Allt handlar om hur man vill bedriva verksamheten och på vilka mål man sätter upp, men att komma varje gång efter ett problem att säga att man ska förhindra att det ska hända någon mer gång. Skulle man gjort det riktigt från första början skulle det aldrig ha uppstått. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
patrikweb: Jag tycker inte det är något fel i att erbjuda en mer slimmad tjänst för personer som inte har råd med alla "krusiduller", om du inte tycker att det är rätt väg att gå så får det väl stå för dig men att du hela tiden ska skriva ner andra leverantörer i diverse trådar känns fel väg att gå - ditt företag ser inte direkt professionellt ut i mina ögon.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|