FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Kommer utbetalningen ske snart? Det känns lite oroande att det fortfarande inte verkar som att något företag har betalat sina fakturor..
"Innestående Denna summa kommer att betalas ut vid nästa utbetalningsomgång om den är större än 300kr. 0.00 kr" Jag har långt över 300 kr på saldot. Jag hoppas att ni förstår att det inte är acceptabelt om betalningen kommer ske i slutet av Juli, när jag tjänat ihop till detta i Juni månad. Men då det står "Vid nästa utbetalningstillfälle" och det är den första Juli idag så börjar jag fundera.. Senast redigerad av Dakota den 2010-07-01 klockan 13:33 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det är väl lite si och så med när betalningar registreras hos Affiliator verkar det som.
Jag har snart väntat i ett år på 40 öre från Spreadshirt Designer ![]() Men Affiliator har påbörjat en utbetalning 2010-06-16 som fortfarande inte kommit in på kontot.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Det låter ju inte alls bra! Hur ska man kunna känna sig säker eller huvudtaget glad när man tjänar in något, om pengarna ändå inte ens kommer in på kontot innan sommarens slut?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Har "getupdated" någonting med Affiliator att göra? Fick ett mail från en kille som verkar avse getupdated, och han skrev att jag är avstängd från affiliator tills att jag bevisat mina klick.. Har verkligen allt som behövs för att bevisa dem så den biten är jag inte orolig över. Men konstigt att det inte skrivs från en @affiliator adress.
Edit: Verkar tydligen vara avstängd. Har mailat personen i fråga och förklarat läget. Senast redigerad av Dakota den 2010-07-06 klockan 15:23 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Affiliator drivs vad jag förstått numera av Getupdated som i sin tur är en del i Eastpoint.
Att man får vänta i en månad på utbetalning från ett affiliateprogram är ju dock inget märkvärdigt.
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Angående utbetalningen så är det precis så som tartareandesire säger, ersättning intjänad i juni, faktureras efter månadsskiftet till annonsören. När annonsören sedan betalar fakturan blir pengarna tillgängliga för utbetalning. Detta ger normalt att intjäning i juni utbetalas i augusti. Pågående utbetalning initierades den 16:e juni, vi på Affiliator skapar då underlag för utbetalning som skickas över till Getupdateds ekonomiavdelning som sköter utbetalningarna. Det verkar ha blivit en försening där och vi jobbar på att få iväg den så snabbt som möjligt. Flertalet av publisher bör ha sett pengarna komma in denna vecka eller i början av nästa vecka. MVH Affiliator |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Nu är jag irriterad och måste "klaga"
![]() För ett tag sedan gjorde ni på Affiliator uppdatering på den grafiska fronten och detta har segat ner det enormt mycket. - Först tar det en evighet att logga in - När man väl loggat in kan man inte navigera vidare förrän de 2 graferna i flash har laddats klart vilket tar ytterligare en evighet. Jag har tänkt att ni säkert ska fixa detta men så har det inte blivit. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Upplever samma sak
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Lite info ..
Alla ni som har promotat PrimeScratchCards program kan glömma era pengar om ni väntar på betalning. Enligt Affiliators egen support så vägrar PSC att betala sina fakturor .. Och eftersom företaget ligger i Israel så tror Affiliator att det blir svårt att kräva betalning... Kanske dags att Affiliator gänget börjar med förskottsbetalning på osäkra kunder .. eller? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Citat:
|