FAQ |
Kalender |
![]() |
#41 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Nu har jag inte lyckats få en invite och testa men jag har inte sett "ljuset" ännu. Musik jag gillar vill jag ha på disken (för mobilt), då kan jag lika gärna köra t.ex. iTunes när jag sitter vid "burken". Sedan lyssnar jag ofta på radio eller last.fm vid datorn och då är poängen att få höra lite nya saker som jag inte redan har lyssnat in... Spotify är någon mitt-i-mellan... kanske ett komplement till både iTunes och radio, men det ersätter ingendera - eller?? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Jobbar framför en dator så har Spotify! installerade både här och hemma... Jag tycker lätt det ersätter all musik på datorn / radion. Man slipper reklam, bygga egna spellistor, har ett UI som är väldigt likt iTunes. Lätt att förstå. Lätt att söka. Och för föga 99kronor i månaden så tycker jag det är lätt värt, sparar mig mycket tid med att leta upp låtar samt att jag inte behöver betala / låt. Betyg: 4/5 Minus: Vissa klassiker saknas ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Fick en invite häromdagen och är hittills väldigt nöjd, jag hoppas dock att de ökar utbudet efterhand och tar in så många skivbolag de hittar.
Dock är jag lite förvånad över att tjänsten inte är webbaserad... Då hade de ju sluppit bekymra sig över att utveckla till olika plattformar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Skulle gärna ta emot en invite oxå.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
|
|||
Flitig postare
|
http://grooveshark.com har all musik jag lyssnar på.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
|
|||
Medlem
|
Om någon har en invite över så tar jag mer än gärna imot den.
Tack på förhand ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Expressen bjuder på 4000 invites
http://www.expressen.se/noje/1.1350291/lys...lp-av-expressen |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Tack Fabian jag norpade en.
Har nu prövat Spotify och tycker att det är helt sjukt bra. Än har de antaligen inte sålt in så många annonser att det blir störande. Men om de gör det så är 99 kr / mån helt klart värt det. Hoppas det går bra för Spotify! Många gånger jag velat slå på lite musik när jag inte är hemma. Eller om man vill lyssna på något nytt. Att jämföra med Youtube är bara korkat... haha. Lägg av nu. Man får söka igenom så mycket skit där för att hitta en riktig låt och det är inte alltid det finns. De som tänker över den låga månadskostnaden och hur det skall fördelas på alla artister, så tror jag att de bara betalar ut STIM-pengar till låtar man lyssnar på. Alltså skall inte ALLA artister dela på 99 kr. Det kan givetvis låta lite ändå... vi får väl se hur det blir längre fram. Det är ju som radio fast bättre! Man får välja sin musik. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|