FAQ |
Kalender |
![]() |
#41 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Screenshot från min inkorg. Jag har heller ingen uppfattning om vad som är stor eller liten kund eller vad ni prioriterar. Jag tycker trots allt att det kunde kommit lite "frivillig" information kring vad som hänt, status och planer. Jag kan ha förståelse för att det dels känns kymigt och ta luften ur den bäste, när något som JX blivit drabbat av sker, men lite information skulle inte varit fel.. Jag hoppas att det löser sig till det bästa för dig/JX och att jag (och andra) slipper ringa och tjata.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
|
|||
|
Man får inget förtroende direkt för detta företag...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |||
|
||||
|
Citat:
Och med detta lämnar jag denna tråd efter påtryckningar ifrån delägare i JX, och jag kan väl hålla med, WN är inte världens ände och det finns kunder på andra håll och fokuserar därav på att informera alla genom ett enda media istället. Allraminst då JX Hosting - JX.se inte har något med detta att göra längre. Kommer knåpa ihop ett infomail till kvarvarande kunder som väntar på betalning. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag har i alla fall fått mina 600kr återbetalade för några månader sedan, så jag är nöjd!
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Tack, nu har jag äntligen fått mina pengar och slapp anlita kronolle.
Lycka till! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har också fått tillbaka mina pengar nu. Dock har jag ej fått ersättning för de kostnader jag hade för kronofogden men det har Håkan lovat att ordna också.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|