Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Besvär med ett webhotel

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2006-09-02, 03:16 #1
Skandinaven Skandinaven är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Sep 2006
Skandinaven Skandinaven är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Sep 2006
Jo, saken är denna, att jag är igång med mitt första seriösa webprojekt, det första som skulle ha möjlighet att dra in lite pengar.

Jag lyckas tillåme få lite uppmärksamhet på min site! Perfekt!

Och nu bara dör sql-servern, så alla mina potentiella besökare får ett error rakt i plytet. :angry: :huh:

Det har varit tidigare problem med detta webhotel (och jag förbannar mig själv för att jag inte bytte redan då), men det var mindre problem, och fel som relativt enkelt kunde åtgärdas, och så fick man nån liten bonus som plåster på såren.

Är det överhuvudtaget möjligt i detta sveriges land att få någon slags "skadestånd" för totalhaveri, och total brist på respons från webhotellet?

Det jag är mest rädd för är faktiskt att folk började lägga märke till siten och sedan försvann den "äh det är en såndär oseriös site".

Jag har egentligen inga pengar att satsa, men FINNS det seriösa billiga webhotel därute, som håller vad de lovar? Har någon nån länk till en lista med betyg på webhotel? Eller borde jag bygga server själv i garderoben?
Skandinaven är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:51.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017