FAQ |
Kalender |
![]() |
#41 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag dyker upp (som det iofs redan står i listan) men jag kommer inte förrän lite senare en snabbis, jag och polarn har kärringarna på grönan som vi tänkte smita ifrån en sväng under lördagskvällen så ni slipper se mig full och odräglig
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Gött, glider väl förbi om inte annat
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |||
|
||||
Flitig postare
|
ändra mig till "kommer" och jag tar med mig en kompis från London som är på besök och driver ett webhosting företag i England (Fluent Ltd, även han är IRC administrator på undernet.org)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Då ändrar jag också status till "kommer". Och förhoppningsvis i tid också. Det beror på när min sambo kommer hem från jobbet.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
|
|||
|
Hnn säger: Kan tyvärr inte komma. Kört ihop sig.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
|
|||
|
Jag ändrar min status från kanske till kommer.
Parkeringshus finns ett antal i närheten. * Mäster Samuelsgatan, under Åhlens * Mäster Samuelsgatan, 50 meter ner för gatan * Parkaden, infart från Regeringsgatan eller Malmskillnadsgatan * Under Gallerian |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
|
|||
Administratör
|
För er som kommer lite senare så kan ni slå en signal till Mattias: 0737666218 eller mig(Jens): 0702268229 och höra vart vi är om ni vill dyka förbi!
![]() |
![]() |
#50 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Nu behövs jag inte på arlanda längre, så jag kan stanna längre, men tar nog sista tåget hem efter kl. 23 istället.
vi ses. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|