FAQ |
Kalender |
![]() |
#41 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Kan ju även säga att jag fått besök från min egen kontrollpanel på JX (bortediterat) fast jag inte loggat in där idag och inte alls har det där IP:et.
Kanske någon vänlig själ kan köra geolocation på IP:et. Det kan ju hända att någon hackade min panel precis samtidigt som Thomas försökte snoka runt mig. Thomas, om det mot all förmodan skulle vara du och inte en hacker som slagit till mot mina hobby-siter för att besöka mina siter, så åstadkommer du inget annat än en stämning. Edit: IP bortediterat. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
[bortediterat] skall vara nära ronneby enligt dnsstuff. Du gör bort dej! Lägg ner är mitt råd.
![]() |
![]() |
#43 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ok, då var det någon på JX som besökte mina domäner då.
Du får ursäkta mig Thomas, men det var en väldigt osannolik händelse, speciellt då det hände 10-15 minuter innan du skrev ditt smutskastningsinlägg. Ha en bra fortsättning på kvällen! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Citat:
![]() |
![]() |
#45 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Norrland låter för mycket norr när det snarare är mitt i Sverige. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
![]() |
![]() |
#47 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Lite komiskt att folk får det att låta som att det är att "stjäla" om en bott gör det.
Känns som det skulle verka mindre "stjäla" om man gjorde det för hand haha.. aja, som ni själva säger " vi lägger ner detta nu ".. Du kan väl starta en ny tråd zpD och skriva vad du egentligen vet om Turkiska fängelsen. :lol: Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jag har läst hela tråden och har lite svårt att förstå alla hårda ord. Kanske är det bara jag som inte är tillräckligt bra på att läsa mellan raderna.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Det har nu visat sig att det var Håkan som surfade inne i mitt konto. Lite pinsamt att jag misstrodde Thomas, men det var som sagt första gången som någon från jx surfade in på någon av mina siter genom mitt lösenords-skyddade konto. Håkan får göra vad han vill så länge han respekterar svensk lag och våra avtal. Som sagt, du har min ursäkt Thomas. Som notis till Alpers inlägg så kan jag säga att det är självklart att det är samma brott oavsett om man går inte genom en browser eller använder ett annat program som t.ex. en bot för att göra det. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|