FAQ |
Kalender |
![]() |
#41 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jo Maccke, det är just det
- dom namnen jag har kvar efter min gallring och försökt köra igenom är bara namn som inte har någon kö och lyser lediga och då enligt min blåögda verklighetsuppfattning borde gått plättlätt att regga - men bitmärkena i min knytna näve tyder på att allt inte är som jag vill.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
![]() Da kan man registrere det hos f.eks eurodns.com eller www.div.es -begge har jeg funnet ut har godt kontrollpanel for administrering (eurodns.com det beste). Hva gjelder pris tror jeg gravitynet er billigst, 9.95 euros. Men der må endring av DNS o.l. skje over mail, noe jeg har erfart tar tid... Men skal du regge mange domener, er det jo billigst! Må du fylle inn CIF/NIF, fyll i passnummer. Skal ikke være noe trøbbel da.. Lykke til! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |||
|
||||
|
martinq,
Nu har det gått bra, jag fick förutom det jag skrev ett par till olika felmeddelanden. Men nu är jag igenom. Men jag kan inte fatta att ingen reagerar på det jag skrev om Qpol !? Dom tar 2895:- ex moms (3618,75 ink) för en .es-domän ! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |||
|
||||
VIP
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
![]() Ang Qpol: Reaksjonen er vel at ingen herfra handler hos dem... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |||
|
||||
|
Martinq,
Jag har fått klartecken på att alla mina ansökningar gått igenom och att jag fick dem, men jag lägger dem hellre i ett pm om du är intresserad (Jag vet inte ännu vilka jag vill sälja/behålla). Flera av dom är mycket bra - tycker jag i alla fall ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|