FAQ |
Kalender |
![]() |
#41 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Reggade på olika konton, så något konto fick 3 ett annat 24 men det gjorde ingen skillnad allt försvann... Testade senare att regga från olika IP och de ligger fortfarande kvar efter 5 dagar. Fan vad jag känner mig snål som jobbar så för att spara lite pengar...å andra sidan så kostar ju NN.nu en hel del... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
|
|||
Medlem
|
Det finns tyvärr inga .nu-domäner förknippade med [email protected]
Vad i helvete? Detta meddelande fick jag på 2 konton, 1 konto var från en av mina servrar hos ipeer med bara 2 domäner och det andra var från min dator, ångrade de sig och tog bort alla domäner? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
|
|||
Nykomling
|
Så det kostar att ändra namnserverna den ska peka till? Har jag förstått detta helt rätt?
"Fortsätt att använda mina egna eller mitt webbhotells namnservrar för --------.nu Detta sker utan extra kostnad, men en modifieringsavgift på 100 kr kommer dock att tas ut för tekniska ändringar." Kan det verkligen stämma? Jag är mål lös, inga ord. Vad kostar det att byta registrar efter de 60 dagarna eller minimumet var? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
|
|||
Nykomling
|
När jag skulle byta namnserverar de första dagarna så stod det gratis vill jag minnas. Men nu verkar det som att minsta modifiering kosta 100kr per tillfälle. Då hade jag hellre betalt fullpris hos min domänregistrar. Men nu är den ju upptagen...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
jag bytte namnserver och det kostade inget?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
|
|||
Nykomling
|
De första 72 timmarna kostar det inget att byta. Jag tog kontakt med dem och de gav mig ytterligare 72h att peka om gratis på. Fick inte det att funka tidigare nämligen.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
känns nästan som att prisbilden kommer ändras efter september då .se tar över driften, och att nunames gör allt för att få in kunder
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Jävla skojare som tar 100kr för en sådan sak. Får vänta tills september och göra en transfer. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|