FAQ |
Kalender |
![]() |
#41 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Min syster köpt en svart i samma veva som jag och hon ångrar sig riktigt mycket att hon inte tog en vit. Själv tog jag en vit. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Måste bara säga såhär, jag är inte alls imponerad på telefonen beställde en 32gb vit ingen märkvärt förutom att batteriet tar slut efter ca 5-6 timmar. Då snackar vi normal använding kollar mail och ringer några korta samtal.........
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
http://www.engadget.com/2011/11/02/a...romises-a-fix/ Finns även tillfälliga saker man kan göra har jag hört (har inte själv problemet med IOS5). För vissa fungerar det att stänga av automatisk inställning av tidszon. För vissa räcker det med att bara stänga av den och sedan sätta på den igen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Sen om du har exchange/mail konton upplagda testa att ta bort dessa helt och lägga tillbaka ett i taget manuellt och inte via restore. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |||
|
||||
Medlem
|
En annan sak som förbättrade (förrutom att stänga av tidszon-uppdatering) var att stänga av notifikationer för kalendern (det räckte med att stänga av detta, tydligen någon bugg där med likt den med tidszonerna), blev avsevärt mycket bättre efter det.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
|
|||
Nykomling
|
Okej, tack så mycket!
Men måste då också fråga, blir inte den vita lite missfärgad eller hur man ska säga det? Har hört att den vita färgen kan bli lite så, dassig/krämvit istället för riktig vit. Stämmer detta? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag funderar på att köpa en iPhone 4s och ha som firmatelefon. Om man köper den från Tele2 och väljer abonnemang Maxi så kostar det 729 kr/månaden och man får ringa/smsa/surfa hur mycket man vill. Tycker det låter bra.
Jag pratade med en säljare på Elgiganten om att försäkra telefonen och han sa att det inte gick. Han sa om den går sönder så får man ta det på hemförsäkringen. Eftersom jag vill ha telefonen på firman så kan jag väl inte ta den på hemförsäkringen om den skulle gå sönder? Ni som har en iPhone, har ni den försäkrad? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Citat:
Annars finns Applecare+, vet ej var man tecknar denna i Sverige eller om det ens går i nuläget: http://store.apple.com/us/product/S4575LL/A |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag köpte en vit 64gb, mycket nöjd med prestandan även om det egentligen kanske inte är helt motiverat att uppgradera från en Iphone 4.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Är antennen fixad?
Annars lär jag inte köpa den då jag har 4. |